15-02-2014, 01:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2014, 01:02 AM ja muutjaks oli mlsluik.)
Loll pea on saatanast...
ABS on päästnud tuhandete mitte just kõige paremate juhtide elud ja teeb seda ka edaspidi. Meil siin kodanikud kisuvad abs-i kaitsmeid välja ja süvendavad maanteekraave pidevalt, rattad plokis on tõesti raske juhtida.... Vajutate varbaotsaga pidurit mistõttu esimesed rattad kipuvad blokeeruma ja tagumised vuravad lihtsalt kaasa, abs-iga püüavad vähemalt kõik neli ratast pidurdada ja samas on veel võimalik rooliga tööd teha.
Pere uuematel masinatel ei näe küll ühtegi põhjust miks peaks ABS-i välja lülitama, ülejäänutel autodel lihtsalt seda lisa polegi ... ja ei tunne ka tegelikult vajadust.
MB sprinter on selline masin millel vahest piduripedaalilt anduri küljest võtan sest muidu ei saa ebs- jms pudi välja lülitada. Mõnikord on hea kui saaks hooga lasta läbi pori ja muu saasta, vahest tuleb lihtsalt tuju ringidel kaubikuga vähe laiema kaarega lasta...
Siinkohal jõuan tagasi selle 5se bummeri juurde millel saab vähemalt ühe pikama nupuvajutusega kõik elektroonilised abimehed välja lülitada, uuemal seitsmesel aga see funktsioon kahjuks puudud. Ju siis pole jäärajale mõeldud
Enne räägiti C6 sidrunist, tuleb tunnistada et noo on tõesti igavene pehme ja sujuv sõiduk, ei tea ainult kuidas siin põhjamaal vastupidavusega lood on? Oskab keegi kommenteerida, kuulaks hea meelega ausat vastust sellele küsimusele. Hetkel on siiski välja kujunenud arvamus et konnasööjad oskavad ainult lõhnaõlisid teha...
Hiace, vat need vahepealed telliskivi järglased 4nda põlvkonna logud on küll tõeline saast, olid vahepeal tööautodeks kasutusel ja noo peldik mis peldik.
Kunagi nooremana omasin ühte Toyota litacet, see väikevend. Vat see oli juba midagi, mootoril kolmas kaprem sees ja tuksus ikka edasi käia, keretöid tegin küll kuid eks masin oli ka juba vast miljoni täis sõitnud. Igavene vahva buss oli, võisid aastaid sõita ja ei jäänud ükski kang ega käepide pihku, ei kukkund miskit küljes ja kui kukkus siis sai alati traadi ja teibiga kokku tagasi panna...
Pidevalt sai linnas enne foori pidurid põhja tõmmatud kui kedagi tagant tulemas polnud, suht tihti sai esistange asfaldile musi anda... Ja noo ei lagunenud laiali, uuemad toyotad ei kannata enam korralikku metsavahe teedki kui juba sillad tahavad alt hüpata... Aga teemasse, litaces ees istudes üleliigset ruumi küll polnud ja ilma ninata bussiga on suht jube sõita...
ABS on päästnud tuhandete mitte just kõige paremate juhtide elud ja teeb seda ka edaspidi. Meil siin kodanikud kisuvad abs-i kaitsmeid välja ja süvendavad maanteekraave pidevalt, rattad plokis on tõesti raske juhtida.... Vajutate varbaotsaga pidurit mistõttu esimesed rattad kipuvad blokeeruma ja tagumised vuravad lihtsalt kaasa, abs-iga püüavad vähemalt kõik neli ratast pidurdada ja samas on veel võimalik rooliga tööd teha.
Pere uuematel masinatel ei näe küll ühtegi põhjust miks peaks ABS-i välja lülitama, ülejäänutel autodel lihtsalt seda lisa polegi ... ja ei tunne ka tegelikult vajadust.
MB sprinter on selline masin millel vahest piduripedaalilt anduri küljest võtan sest muidu ei saa ebs- jms pudi välja lülitada. Mõnikord on hea kui saaks hooga lasta läbi pori ja muu saasta, vahest tuleb lihtsalt tuju ringidel kaubikuga vähe laiema kaarega lasta...
Siinkohal jõuan tagasi selle 5se bummeri juurde millel saab vähemalt ühe pikama nupuvajutusega kõik elektroonilised abimehed välja lülitada, uuemal seitsmesel aga see funktsioon kahjuks puudud. Ju siis pole jäärajale mõeldud
Enne räägiti C6 sidrunist, tuleb tunnistada et noo on tõesti igavene pehme ja sujuv sõiduk, ei tea ainult kuidas siin põhjamaal vastupidavusega lood on? Oskab keegi kommenteerida, kuulaks hea meelega ausat vastust sellele küsimusele. Hetkel on siiski välja kujunenud arvamus et konnasööjad oskavad ainult lõhnaõlisid teha...
Hiace, vat need vahepealed telliskivi järglased 4nda põlvkonna logud on küll tõeline saast, olid vahepeal tööautodeks kasutusel ja noo peldik mis peldik.
Kunagi nooremana omasin ühte Toyota litacet, see väikevend. Vat see oli juba midagi, mootoril kolmas kaprem sees ja tuksus ikka edasi käia, keretöid tegin küll kuid eks masin oli ka juba vast miljoni täis sõitnud. Igavene vahva buss oli, võisid aastaid sõita ja ei jäänud ükski kang ega käepide pihku, ei kukkund miskit küljes ja kui kukkus siis sai alati traadi ja teibiga kokku tagasi panna...
Pidevalt sai linnas enne foori pidurid põhja tõmmatud kui kedagi tagant tulemas polnud, suht tihti sai esistange asfaldile musi anda... Ja noo ei lagunenud laiali, uuemad toyotad ei kannata enam korralikku metsavahe teedki kui juba sillad tahavad alt hüpata... Aga teemasse, litaces ees istudes üleliigset ruumi küll polnud ja ilma ninata bussiga on suht jube sõita...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB