18-02-2014, 00:37 AM
Nonii, veits sain aega jälle nokitseda.
Tiibasid ja tagust tuli tibake veel lõigata, sest roostet oli rohkem kui vaja.
Nüüd lõpuks, kui kabiini alumisest otsast polnud järel enam midagi, hakkasin seda uuesti vaikselt üles ehitama. Esimesena said uued plekid tiiva tagused.
Paagi lõikasin pooleks. Kui poolik paak oma tulevasel kohal oli, sai kätte ka istme aluse põhja kõrguse.
Paak ise hakkab istuma siinidel, ning on eemaldatav kabiinist. See tähendab, et kabiini tulevikus maha enam kiskuma ei pea, kui on vaja kastile ligi pääseda.
Siinid asuvad veits allpool põhjaplekki, mis teeb tast täiesti eraldiseisva elemendi, ning mille eemaldamiseks on vaja ainult mõned poldid lahti kruttida.
Järgmiseks võtsin ette tagumise akukasti. Selleks keevitasin oma kohale mõned vinklid, tagumise pleki, ning aku põhjapleki. Põhjapleki paigaldasin kerge kaldega, et vesi minema voolaks kui ta sinna satub.
Oma koha leidis tagasi ka russi aku katteplekk, mis peale väikest mudimist, sobis sinna nagu rusikas silmaauku. Kattele tegin torudest natuke tummisemad hinged, ning uued klambrid, mis peale kinni tõmbamist elimineerisid igasuguse katte värisemise.
Viimaseks keevitasin akule ka kinnituse, mille tegin pooleks lõigatud vinklist ja mingist jublakast.
Tiibasid ja tagust tuli tibake veel lõigata, sest roostet oli rohkem kui vaja.
Nüüd lõpuks, kui kabiini alumisest otsast polnud järel enam midagi, hakkasin seda uuesti vaikselt üles ehitama. Esimesena said uued plekid tiiva tagused.
Paagi lõikasin pooleks. Kui poolik paak oma tulevasel kohal oli, sai kätte ka istme aluse põhja kõrguse.
Paak ise hakkab istuma siinidel, ning on eemaldatav kabiinist. See tähendab, et kabiini tulevikus maha enam kiskuma ei pea, kui on vaja kastile ligi pääseda.
Siinid asuvad veits allpool põhjaplekki, mis teeb tast täiesti eraldiseisva elemendi, ning mille eemaldamiseks on vaja ainult mõned poldid lahti kruttida.
Järgmiseks võtsin ette tagumise akukasti. Selleks keevitasin oma kohale mõned vinklid, tagumise pleki, ning aku põhjapleki. Põhjapleki paigaldasin kerge kaldega, et vesi minema voolaks kui ta sinna satub.
Oma koha leidis tagasi ka russi aku katteplekk, mis peale väikest mudimist, sobis sinna nagu rusikas silmaauku. Kattele tegin torudest natuke tummisemad hinged, ning uued klambrid, mis peale kinni tõmbamist elimineerisid igasuguse katte värisemise.
Viimaseks keevitasin akule ka kinnituse, mille tegin pooleks lõigatud vinklist ja mingist jublakast.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!