22-02-2014, 03:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2014, 03:48 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
suuremaks hädaks oli-on mootor. Kiirendades hakkab justkui vahele jätma ja jõulisus pole kiita.
tehtud ja tegeletud on päris palju, aga tulemust suurt pole:
- süüde korduvalt nn lambimeetodil 10 kraadi enne ÜSS pandud
- küünalde ja juhtmete vahetus
- karbussipuhastus (karbuss on DAAZ-2140) kaks korda (rem komplekt sai juba enne sisse). Ujukikambri tase 20mm peal. Kiirenduslõõr töötab (sai tööle pandud). Teise puhastuse järel sai ka ülevaatuspunktis karbussi kruvimas käidud. Süüde sai seal aga tühikäigu heitgaasi järgi täitsa valeks (paugud käisid sõites valesse kohta...), niiet ilmselt polnud sellest karbussireguleerimisel kah pointi...
- karbussivahetus. Karbuss (oli vist 2107) töötavalt masinalt ja ilma midagi muutmata
- klapivahede kontroll. Olid kõik 0,15mm
- klapiajami õige faasi kontroll
- surveastete mõõtmine. Stabiilne 8,5. Tegu on 160Mm läbisõiduga AI-76 mootoriga. Vähe, aga kas tõesti ebapiisav?
- kontaktikontroll (oli natuke vähe, sai 0,4mm peale) ja puhastus. Jagajakaas ja kaanealune on eeskujulikud
- süütepooli vahetus. Kondensaatori vahetus
- eelsüüte vaakumklapi kontroll
- kütusepumba lahtivõtt. Paistis ka seest (membraaniosa - aga kas seal on veel midagi uurida?) nagu uus
- kütusepumba juures täiendava pappfiltri vahetus. Paagi kütusevõtutorult metallfiltri eemaldus ning torustiku läbipuhumine
- kütusetoru kummiosade vahetus. Vasktoru inspektsioon ja ühe leitud muljumiskoha parendamine
...aga ikka on kiirendamisel häda ning lõppkiirus kipub kahekohaliseks jääma. Kui kapoti alla kanistri panin ning kütus sealt tuli, tundus asi justkui paranevat. Maanteele siis ei läinud. Proovin ralli eel uuesti - kuigi kütuse peaks ikka paagist saama ning õhku ei tohiks kütusetorusse ahmida. Paagipealset toru ses osas uurida ei taibanud.
eelsüütevaakum on ning klapp toimib, aga oma stroboskoobi olen nii hästi ära pannud, et ei leia ning töötaval mootoril nurgamuutuses seetõttu veenduda ei saa.
pidurivõimendit ei ole veel süsteemist elimineerinud. Pidur on puine küll.
suures plaanis on aga mõtted otsas - kütusesegu on, surve on ning õigeaegne süütamine on. Võimsus on aga niru.
tehtud ja tegeletud on päris palju, aga tulemust suurt pole:
- süüde korduvalt nn lambimeetodil 10 kraadi enne ÜSS pandud
- küünalde ja juhtmete vahetus
- karbussipuhastus (karbuss on DAAZ-2140) kaks korda (rem komplekt sai juba enne sisse). Ujukikambri tase 20mm peal. Kiirenduslõõr töötab (sai tööle pandud). Teise puhastuse järel sai ka ülevaatuspunktis karbussi kruvimas käidud. Süüde sai seal aga tühikäigu heitgaasi järgi täitsa valeks (paugud käisid sõites valesse kohta...), niiet ilmselt polnud sellest karbussireguleerimisel kah pointi...
- karbussivahetus. Karbuss (oli vist 2107) töötavalt masinalt ja ilma midagi muutmata
- klapivahede kontroll. Olid kõik 0,15mm
- klapiajami õige faasi kontroll
- surveastete mõõtmine. Stabiilne 8,5. Tegu on 160Mm läbisõiduga AI-76 mootoriga. Vähe, aga kas tõesti ebapiisav?
- kontaktikontroll (oli natuke vähe, sai 0,4mm peale) ja puhastus. Jagajakaas ja kaanealune on eeskujulikud
- süütepooli vahetus. Kondensaatori vahetus
- eelsüüte vaakumklapi kontroll
- kütusepumba lahtivõtt. Paistis ka seest (membraaniosa - aga kas seal on veel midagi uurida?) nagu uus
- kütusepumba juures täiendava pappfiltri vahetus. Paagi kütusevõtutorult metallfiltri eemaldus ning torustiku läbipuhumine
- kütusetoru kummiosade vahetus. Vasktoru inspektsioon ja ühe leitud muljumiskoha parendamine
...aga ikka on kiirendamisel häda ning lõppkiirus kipub kahekohaliseks jääma. Kui kapoti alla kanistri panin ning kütus sealt tuli, tundus asi justkui paranevat. Maanteele siis ei läinud. Proovin ralli eel uuesti - kuigi kütuse peaks ikka paagist saama ning õhku ei tohiks kütusetorusse ahmida. Paagipealset toru ses osas uurida ei taibanud.
eelsüütevaakum on ning klapp toimib, aga oma stroboskoobi olen nii hästi ära pannud, et ei leia ning töötaval mootoril nurgamuutuses seetõttu veenduda ei saa.
pidurivõimendit ei ole veel süsteemist elimineerinud. Pidur on puine küll.
suures plaanis on aga mõtted otsas - kütusesegu on, surve on ning õigeaegne süütamine on. Võimsus on aga niru.
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"