24-02-2014, 01:47 AM
Kunagi sai endale ka selline ostetud. Vurasin temaga oma neli aastat ringi. Mootoriks oli kolmene masuudipress. Kütust võttis 11 sajale,ükskõik kui kõvasti pedaalile pressisid.
Kuut oli päris suur peal, 2x3,3x1.7 vist, ei mäleta täpsemalt. Alumiiniumist ja soojustatud. Käivitus ka päris hästi. Välja jooksis 110km/h. Siis oli küll selline tunne, et kohe paneb lendu.
Paar korda sai ka metalli veetud. 4 tonni oli peal, ning aparaat ei teinud teist nägugi.
Roostetas kui kurat. Kabiini kinnitused olid nii kutud roostest, et tee peal hakkas hirm, kui tuuleiil tuli.
Varuosi saada ei olnud.
Roolivõim puudus. Mida aeg edasi, seda karmimaks kruttimine läks. Lõpuks oli juba nii hull, et kui järsemini rooli keerata püüdsid, läksid käeluud kahest kohast pooleks. See oli ka viimane tilk karikasse. NKR leidis oma koha Emexis. Rattamutrid olid nii kinni, et mina neid lahti ei saanudki. Enne ta surma lõikasin nad gaasiga maha.
Kokkuvõttes oli hea auto. Rahu tema roostele.
Kuut oli päris suur peal, 2x3,3x1.7 vist, ei mäleta täpsemalt. Alumiiniumist ja soojustatud. Käivitus ka päris hästi. Välja jooksis 110km/h. Siis oli küll selline tunne, et kohe paneb lendu.
Paar korda sai ka metalli veetud. 4 tonni oli peal, ning aparaat ei teinud teist nägugi.
Roostetas kui kurat. Kabiini kinnitused olid nii kutud roostest, et tee peal hakkas hirm, kui tuuleiil tuli.
Varuosi saada ei olnud.
Roolivõim puudus. Mida aeg edasi, seda karmimaks kruttimine läks. Lõpuks oli juba nii hull, et kui järsemini rooli keerata püüdsid, läksid käeluud kahest kohast pooleks. See oli ka viimane tilk karikasse. NKR leidis oma koha Emexis. Rattamutrid olid nii kinni, et mina neid lahti ei saanudki. Enne ta surma lõikasin nad gaasiga maha.
Kokkuvõttes oli hea auto. Rahu tema roostele.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!