26-02-2014, 20:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2014, 20:45 PM ja muutjaks oli phyl.)
(26-02-2014, 19:40 PM)Jokker Kirjutas:(26-02-2014, 12:56 PM)v6sa Kirjutas:Vot see märkus täitsa õige! Sellele ma ei mõelnud ennem kui ma neid postitusi lugesin. Tõepoolest ega ikka ühe silindriga ei käivitu kui teised kõik "tühja panevad".(26-02-2014, 12:51 PM)raivo45 Kirjutas:(26-02-2014, 08:22 AM)Jokker Kirjutas: ...4. Kõrgsurve torustik paigaldatud vastavalt tööjärjekorrale 1-3-4-2...
Kas mitte kõrgsurve torud silindritega paralleelselt ei käi ehk 1-2-3-4? Nii nagu russil, kuna t40 ridapump peaks ju russi pump olema.
Märkus õige!
Ehk kontrolli, et pumba tööjärjekord vastakas mootori omale. Ning kui ei vasta, saad kõrgsurvetorusid ringi järjestades korrigeerida.
Kuigi valest järjekorrast hoolimata peaks 1. silinder ikkagi süütama...
Kahjuks ei saa hetkel vaadata ka kunas pole pumba passi käepärast.
Tunnistan ausalt, et ma isegi ei mõelnud sellele kui torusid panin. Vaatasin lihtsalt mootori tööjärjekorda ja kõik. Pöörispumbal käibki ju järjekorras ringi ja ainult torudega pannakse tööjärjekord paika.
Ei käi pööristpumbal ka tööjärjekorra järgi. Küte tuleb pumbast ikka 1-2-3-4 (päripäeva vist) ja torude teised otsad suunatakse vastavasse silindrisse, millal tutsakas peaks käima, ehk siis 1-3-4-2. Ja nüüd ei lähe stutser ka täpselt silindriga kokku, vaid 1 stutser läheb esimesse pihustisse, 2 stutser läheb kolmandasse pihustisse, 3 stutser läheb neljandasse pihustisse ja 4 stutser läheb teise pihustisse.
Kui on torud on vale tööjärjekorraga peale väänatud, siis pole ime ka, et tuld kolvile ei võta.
Kuidas nüüd sellel rida pumbal see kütte väljutamine on, on järgmine küsimus.
Come to the dark side, we have cookies!