27-02-2014, 23:58 PM
Millal viimati õli vahetati? Ja mis õli on kasutusel? kui tavaline mineraal, siis soojast peast on see nii vedel, et imbub igalt poolt läbi. Kolvirõngad siis probleemiks.
Kui mootori remondi pealt kokku raha hoida, siis mina paneks esimese asjana mingi 10W60 õli sisse. Kui sellega suitsemine väiksemaks jääb töösoojal mootoril, siis on õlirõngad arvatavasti läbi/kinni.
Aga kuidas asju diagnoosida, oleks järgmine.
Esimese asjana mõõda kompressioonid üle. Üks mõõtmine tee kuivalt (töösoojal mootoril) ja teisel mõõtmisel lase süstlaga nii 20ml õli kolvile - ja kui kompressiooni näit läheb oluliselt kõrgemaks, on rõngad läbi. Kui ei ja kompressiooni on vähe, siis klapid lekivad.
Kui kompressiooni näit on töösoojal mootoril normaalne, siis rõngad vast läbi pole - küll aga õlirõngad võivad ikkagi olla.
Nagu eespool mainiti - kui on vana mootor ja "hooldus" on selline võõrsõna, siis karu kõhtu peab igal juhul piiluma. Puusalt võib pakkuma jäädagi.
Kui mootori remondi pealt kokku raha hoida, siis mina paneks esimese asjana mingi 10W60 õli sisse. Kui sellega suitsemine väiksemaks jääb töösoojal mootoril, siis on õlirõngad arvatavasti läbi/kinni.
Aga kuidas asju diagnoosida, oleks järgmine.
Esimese asjana mõõda kompressioonid üle. Üks mõõtmine tee kuivalt (töösoojal mootoril) ja teisel mõõtmisel lase süstlaga nii 20ml õli kolvile - ja kui kompressiooni näit läheb oluliselt kõrgemaks, on rõngad läbi. Kui ei ja kompressiooni on vähe, siis klapid lekivad.
Kui kompressiooni näit on töösoojal mootoril normaalne, siis rõngad vast läbi pole - küll aga õlirõngad võivad ikkagi olla.
Nagu eespool mainiti - kui on vana mootor ja "hooldus" on selline võõrsõna, siis karu kõhtu peab igal juhul piiluma. Puusalt võib pakkuma jäädagi.

Come to the dark side, we have cookies!