03-03-2014, 00:42 AM
Kunagi olen siin sellest vist juba pajatanud, kuid antud teemasse sobib 100%... Ostsin kunagi hallil ajal sierra 2.3 diisli. Tuli sügis ja otsustasin enne talve küttefiltri vahetada. Jõudnud uue filtriga koju, visanud vana prügikasti, avastasin, et uus filter hulgs pikem, kui vana. Peale mitmeid jamasid selgus, et eelmine omanik oli säästnud kakskümend krooni ja paigaldanud väiksema filtri, mille juures ühtlasi morifitseerinud tollmõõdus keermega kinnituskruvi +vist ka filtrikorpust. Talvel ei taht küte sest väiksemast filtrist läbi käia ja lammutused laiutasid käsi - esimesi asju, mis juba lammutusse toodaval deesel sirjel minema läheb, oli käsipumbaga ühestükkis filtrikorpus. Kuna see ei olnud viimane "Kuliblinlus" antud liikuri juures, siis...
Hetkel on aktuaalne teema, kus naise liikuril (Audi 80) käitas varasemalt veepumpa ja genekat hammasrihm, seejärel sai sinna olude kokkusattumisel kohalikus mitteametlikus margiteeninduses tavaline rihm, mis kohe libisema hakkas ja ilma liigse vilistamiseta suutis ka auto tühja akuga teepeale jätta. Pingutasin rihma üle ja tõesti ei tea, kuipalju oleks vajutamisel läbipainet pidanud jätma. Igatahes üleeile e. paari kuu vanusena see rihm pooleks läks ja lähen nüüd kaema, mida mulle letist pakutakse. Hammasrihm tunduks kindlasti usaldusväärsem oma haake poolest. Aga mida ma ka tean...
Hetkel on aktuaalne teema, kus naise liikuril (Audi 80) käitas varasemalt veepumpa ja genekat hammasrihm, seejärel sai sinna olude kokkusattumisel kohalikus mitteametlikus margiteeninduses tavaline rihm, mis kohe libisema hakkas ja ilma liigse vilistamiseta suutis ka auto tühja akuga teepeale jätta. Pingutasin rihma üle ja tõesti ei tea, kuipalju oleks vajutamisel läbipainet pidanud jätma. Igatahes üleeile e. paari kuu vanusena see rihm pooleks läks ja lähen nüüd kaema, mida mulle letist pakutakse. Hammasrihm tunduks kindlasti usaldusväärsem oma haake poolest. Aga mida ma ka tean...
