03-03-2014, 15:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-03-2014, 15:04 PM ja muutjaks oli Talupoeg taluja.)
Need 6.5 liitri jutud..... Mehele,kes sõidab 90 km. h ja saab selle kütusega hakkama....tuleks medal kohe rinda pista. Olles igapäevaselt Mosse kasutaja väidan,et ei ole võimalik. Kui läheb vaidluseks,võtame mensuurid ja nõud ja teeme asja selgeks....
Sai ka oma 2140 pandud VAZ-karburaator,vahetatud düüse jne. Trassil sõites ma alla 8.5l. ei saanud ja see oli siis ka 80-nega sõit. Ja pere autos,träni ja koli ka pagasnikus jne. aga see oli ka piir,sest oli tunda,et masin kipub koolema......seega ei saa ega pole mõtet igapäevaelus ökonoomitada.... Talvel aga sai külma mootoriga külavahele tormatud.........14 sajale......esimese 5 km. peale. Kui mootor soe,võttis 12. Nii sai arvestatud. Mõõdunõu oli eraldi kapoti all. Need kes kallavad suurde paaki ja ütlevad oma arvestuse järgi---8 sajale..... pole ma ka päris nõus. Aga eks see ole üks igavene vaidlus......sest autod erinevad,seisukord erinev jne. Ärge pikka viha pidage....
Aga järgmisel Moskvitši suursõidul........võiksid siis kõik 6.5 l. mehed ringi võtta ja teeme eraldi sõidu....kes viitsib ja julgeb....

Sai ka oma 2140 pandud VAZ-karburaator,vahetatud düüse jne. Trassil sõites ma alla 8.5l. ei saanud ja see oli siis ka 80-nega sõit. Ja pere autos,träni ja koli ka pagasnikus jne. aga see oli ka piir,sest oli tunda,et masin kipub koolema......seega ei saa ega pole mõtet igapäevaelus ökonoomitada.... Talvel aga sai külma mootoriga külavahele tormatud.........14 sajale......esimese 5 km. peale. Kui mootor soe,võttis 12. Nii sai arvestatud. Mõõdunõu oli eraldi kapoti all. Need kes kallavad suurde paaki ja ütlevad oma arvestuse järgi---8 sajale..... pole ma ka päris nõus. Aga eks see ole üks igavene vaidlus......sest autod erinevad,seisukord erinev jne. Ärge pikka viha pidage....

Aga järgmisel Moskvitši suursõidul........võiksid siis kõik 6.5 l. mehed ringi võtta ja teeme eraldi sõidu....kes viitsib ja julgeb....
