09-03-2014, 11:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-03-2014, 14:38 PM ja muutjaks oli giordanobruno.)
Originaalmootori juurde käivad käigukast ja differ vahepeal lahti-kokku käinud. Meeleolusid tegemisest:
Enne lahtivõttu, tundus heas korras olevat, ja tõesti, ainult üks laager ning tihendid vajasid vahetust:
![[Pilt: 23229427f3ef99_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/929/17/23229427f3ef99_l.jpg)
Difri kokkupanekul:
![[Pilt: 23229425a6f465_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/929/17/23229425a6f465_l.jpg)
Uuenduse läbinud poldid-mutrid:
![[Pilt: 23229429bc5e3c_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/929/17/23229429bc5e3c_l.jpg)
Järgneb lõputuna näiv kere kallal nokitsemine ja selle vahele mootori ümberladumist. Loomulikult ka veermiku korrastamine.
Enne lahtivõttu, tundus heas korras olevat, ja tõesti, ainult üks laager ning tihendid vajasid vahetust:
![[Pilt: 23229427f3ef99_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/929/17/23229427f3ef99_l.jpg)
Difri kokkupanekul:
![[Pilt: 23229425a6f465_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/929/17/23229425a6f465_l.jpg)
Uuenduse läbinud poldid-mutrid:
![[Pilt: 23229429bc5e3c_l.jpg]](http://static3.nagi.ee/i/p/929/17/23229429bc5e3c_l.jpg)
Järgneb lõputuna näiv kere kallal nokitsemine ja selle vahele mootori ümberladumist. Loomulikult ka veermiku korrastamine.
Do'nt panic