17-03-2014, 09:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-03-2014, 09:50 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Piltidel kenasti näha, et tikiliste põhjajad võiks enne kirumist korra peeglisse vaadata.
Mida pikem on käru, seda enam mõjutab haakepea kõrgus tagaosa kõrgust. Maasturitel on veopea üsna kõrgel - seega on paratamatu, et tahapoole lääpas kärul kipub saba maad kaapsama.
Ning mida pikem on kast, seda sügavamale noogutab...
Sedapidi vaadates on igasugused olematu mõõdu (ja kastimahuga) subrikulised väga head ja elavad hoolimatu kasutaja hästi üle. Plusspunkt selle eest.
Räägime õige laadimiskõrgusest siis ka On päris suur vahe, kas kühveldada pool tonni liiva 30 või 60 cm kõrgusele
Kaldsed amordid ise vänderdamist ei põhjusta. Küll aga võivad soodustada, kui sillatala annab kere/raami suhtes loksuma. Kes neid pukse ikka vaadata viitsib, käru ju.
Muide, ka paljudel tikilistel on amordid lääpas.
Mida pikem on käru, seda enam mõjutab haakepea kõrgus tagaosa kõrgust. Maasturitel on veopea üsna kõrgel - seega on paratamatu, et tahapoole lääpas kärul kipub saba maad kaapsama.
Ning mida pikem on kast, seda sügavamale noogutab...
Sedapidi vaadates on igasugused olematu mõõdu (ja kastimahuga) subrikulised väga head ja elavad hoolimatu kasutaja hästi üle. Plusspunkt selle eest.
Räägime õige laadimiskõrgusest siis ka On päris suur vahe, kas kühveldada pool tonni liiva 30 või 60 cm kõrgusele
Kaldsed amordid ise vänderdamist ei põhjusta. Küll aga võivad soodustada, kui sillatala annab kere/raami suhtes loksuma. Kes neid pukse ikka vaadata viitsib, käru ju.
Muide, ka paljudel tikilistel on amordid lääpas.