18-03-2014, 10:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-03-2014, 11:00 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(18-03-2014, 08:55 AM)CORRADOg60 Kirjutas: Ei ole sealtki tehnika ostmine eriti madala riskiga.
Enda klientide hulgas näiteid;
...
Vabandan OT eest, kuid teema on ajakohane.

Ülaltoodud on head näited sinisilmsetest (et mitte öelda, juhmidest) ostjatest. Kui omal käel soetama minna, peab olema kodutöö tehtud. Muidu ostad kalli raha eest saasta - egas vaid meil peteta.
Soetada tasub otse talust. Firma, eriti pisikese, platsilt on riskantsem. Kõige parem on oma töökojata talu, kellel on sama firma maisnapark ja hooldusleping nendele.
Väiksema vati saavad abitraktorid: 100kW kahe 200 kõrvalt on kindlasti vähem tööd saanud, kui samaväärne ühe 60 kW kõrval. Mis omakorda ei pruugi olla probleem, kui masinad on nõuetekohaselt hooldatud. Kindlaks teha seda tagantjärele on pea võimatu. Seda pelgalt ühe pastakaga täidetud puhta hooldusraamatu järgi hinnata pole õige. Pisikesi vihjeid hoolduse ja remondi kohta leiab palju, neid tulebki jälgida. Aga kui puudub uuritava masinaga kogemus, siis ei ole ju ka võrdlusbaasi. 1982. aasta russist sama aasta Casesse ümber istudes on vahe aga nii suur, et lärmav reeversi planetaar või siselekkega rooliorbitrol ei paista wowefekti alt silmagi. Lahinal lekkivat positsiooni aga ei pruugigi olla võimalik tuvastada: enamasti mingeid haakimis teha ei lubata. Hinnaline tõehetk selgub aga alles kodus peale paari- (heal juhul paarikümne)tunnist tööd.
Kasutatud lääne traktori hankijal tasub käia Profi lehel (www.profi.com) ja sealt vaadata, millises numbris on teda huvitava traktori kohta infot. Need tasub mõttega läbi lugeda.
Samuti tasub maailmafoorumeid tudeerida, näiteks sedasama Profi foorumit:
http://www.profi.com/forum/forumdisplay....-machinery
Aga teemasse ka: lekkiv KSP on praak. Kuuldavasti lekib pool pumpadest, veerand on erinevate muude riketega ja vaid iga neljas käib... vene kvaliteet.

Peale kahe sektsiooni pimedakstegemise ei tohiks R4pumba paigaldamisel küll midagi muud teha vaja olla. Valida tuleb kaks järjestikkust paari ja 2200 rpm regulaatori puhul tasub olla ettevaatlik põhjagaasi kasutamisel - mitte iga mootor ei talu ülepöördeid. Samas ei ole ma ise ümber teinud ühtegi, kuid kahte edukat paigaldust olen ise sattunud nägema ja ühte ka proovima. Toimis küll ja peremehed küll ei meenutanud mingit olulist ümbertegemist... Aga võib-olla nad lihtsalt ei tahtnud mulle oma jamasid üles tunnistada

Summutil pole loodusega mingit pistmist. See on vajalik vaid heli mahendamiseks ja sädemete tapmiseks. Heitgaase summuti ei puhasta. Kuigi MKM määrus nõuab tehasesummutit, võib nii vana diiselmootori suitsu suvalisest 2+liitirise diiselmootori pütist läbi juhtida. põksiliste mootor pärineb siiski kuuekümnendatest. Efekt on sama. Teoorias võib gaaside voolamise halvenemine kaasa tuua silindrite täiteastme halvenemise, kuid selle mõju põlemisele ja mootori elueale on kaks (ehk enamgi) suurusjärku väiksem valede kasutusvõtete ja hooldamatuse mõjust.
