19-03-2014, 20:46 PM
Mees kirjutab ju et lappas vaid ratta kaotanud skifi pealt koorma ringi. 500kg vast tikit veel ära ei lammuta(kuigi mine sa kurja tea). Pakun puusalt, et hakati pehmel ja mättalisel maal tagurdama, mispeale surus tiisli üles ja tagumise otsa maha. Kuna Tigulil rammu vähe ja taguots niigi kerge, siis võeti enne pehmemat kohta veel hoogu ... Kui ka koorma tasakaalustamisega ei viitsitud vaeva näha vaid visati hunnik tagumise otsa peale, siis on kõik loogiline. Edaspidi vedades kärul rattaid õhku saada on keerulisem. Vaja on kuumaastikku.
[/quote]
Otse sõit ja vaikselt oli ja ühel hetkel ei liikunud enamk ei edasi ega tagasi,kartul maha siis sai taas edasi sõita.Olen juba korduvalt ju öelnud,et tikd on sileda tee jaoks mõeldud.Leholas vana ka taob rusikaga vastu rinda ,et tikid sobivad maastikule ka,aga kui kutsun duellile,et teie oma tikiga ja mina enda omaga ja vaatame kes kaugemale jõuab siis jänes püksis.Tikidel vist kasti pikkus 2,7 minul 3.
Skifil orginaalis vist 200 kg kandejõudu.Kuna õõtsad olid pudid siis tegin uued tummisemad õõtsad ja siksi rattad alla,zaz amordid koos vedrudega läksid asemele ja siis 500 kg polnud eriti hullu.
[/quote]
Otse sõit ja vaikselt oli ja ühel hetkel ei liikunud enamk ei edasi ega tagasi,kartul maha siis sai taas edasi sõita.Olen juba korduvalt ju öelnud,et tikd on sileda tee jaoks mõeldud.Leholas vana ka taob rusikaga vastu rinda ,et tikid sobivad maastikule ka,aga kui kutsun duellile,et teie oma tikiga ja mina enda omaga ja vaatame kes kaugemale jõuab siis jänes püksis.Tikidel vist kasti pikkus 2,7 minul 3.
Skifil orginaalis vist 200 kg kandejõudu.Kuna õõtsad olid pudid siis tegin uued tummisemad õõtsad ja siksi rattad alla,zaz amordid koos vedrudega läksid asemele ja siis 500 kg polnud eriti hullu.