20-03-2014, 10:39 AM
(19-03-2014, 21:59 PM)nustu826 Kirjutas: ...
Ja asi on ka kindlasti selles et targad kasutajad on üldkasutatava haagise rehvidele sisse surunud 3 bar. õhku et paremini koormat kannaks(et rattad nii lössis ei oleks 500kg.se ülelaadungiga). See aga muudab ratta tühjema käru korral ovaalseks ja ime siis et ta pinnal ei püsi...
Kes veel ei teadnud, siis rehvimõõt on passis vähestel haagistel. Järelikult saab seda vahetada ju sobivamaks
Erinevatel rehvidel on erinev ristlõikeprofiil. Odavad haagiserehvid on üsna kitsa veereosaga...
Rehvirõhk käib ikka paaris koormusega. Iseasi, kui paljud suvatsevad seda jälgida...
Ülekoormusest lapik rehv kuumeneb kiiresti ja muutub kasutuskõlbatuks. Kui vänderdamisest ja suitsemisest aru ei saa, siis lõpuks annab pauguga alla.