20-03-2014, 15:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2014, 15:26 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Aga just seda juuksekarva kolmeks ajamist Sa praegu teed

Jäikus saab olla vedrul.
Amortisaatori "jäikust" iseloomustab summutusvõime.
Vedrustuse jäikuse all ei mõisteta füüsikalist jäikust definitsiooni järgi, vaid subjektiivset tunnet teekonarusi neelata ja kere kaldumist ära hoida. Mõned selle tunde moodustavad parameetrid on otse mõõdetavad, mõned mitte.
Muide, ka vedrustust kui sellist sõlme ei ole olemas. On veermik, mille moodustavad rattaid vajalikul viisil kerega ühendavad detailid.
Muu hulgas vedrud ja amortisaatorid.


Jäikus saab olla vedrul.
Amortisaatori "jäikust" iseloomustab summutusvõime.
Vedrustuse jäikuse all ei mõisteta füüsikalist jäikust definitsiooni järgi, vaid subjektiivset tunnet teekonarusi neelata ja kere kaldumist ära hoida. Mõned selle tunde moodustavad parameetrid on otse mõõdetavad, mõned mitte.
Muide, ka vedrustust kui sellist sõlme ei ole olemas. On veermik, mille moodustavad rattaid vajalikul viisil kerega ühendavad detailid.
