20-03-2014, 19:35 PM
(20-03-2014, 13:48 PM)phyl Kirjutas: Kui tahad autot jäigemaks, siis alustada tuleb amordist, mitte vedrust. Paned juba teise tootja amordid alla (febi bilstein B4 või siis juba B6), ja kurvis ei paindu autol ratas vastu koobast. (kindlasti peavad olema siis kahepoolsed amordid)Vastu koobast kurvis ei mõjuta amort kui just ülilühike kurv pole või amort kinni roostetanud. Seda väldib ainult üks ese, nimetatakse stabikaks. Just selle jäikus (peenikese asemele jämedam näiteks).
(20-03-2014, 15:52 PM)v6sa Kirjutas: Tõsi, vannitoakaal peab olema nii 300 kiloni või palju Vectra tühikaaluneljandik ongi.Isegi viimasel ajal püstakuga (amort vedru sees) toimib kangi põhimõte. Tuleks see 300 kg korrutada koefitsendiga, sest vedru ei saa toetuda rehvi keskkohale, vaid tüki maad sissepoole. Samuti pole paljudel juhtudel vedru püstloodis, vaid mingi nurga all. Eriti kehtib see vanemate autode puhul näiteks GAZ 21, VAZ 2101 jne, kus on traditsiooniline vedrustus.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.