21-03-2014, 12:23 PM
(21-03-2014, 11:44 AM)phyl Kirjutas: ...
need kes stabikat ülistavad - tehke mulle selgeks, milleks teda vaja on.
...
Kuigi a stabilisaatorivarrast ei ülista, ma mõne mõtte julgen poetada.
Kahel puhul: kähkusõidul ei lase kehva veermiku puhul kerel ülemäära kalduda ja viib osa kurvi sisemise ratta reaktsioonist üle välimisele (millel teoorias on enam pidamist). Kui veermik on hästi projekteeritud ja seadistatud, pole seda vaja. Progresseeruvalt töötav vedru ise koostöös piisavalt hea sumbuvusega amortisaatoriga ei lase kerel kalduda.
Tavasõidul lihtautoga, millel säästuveermik, hoiab kere kaldumised ohjes. Minusugune pensionieelik eelistab pigem väiksemat ebatäpsust ja suuremat vedrustamata massi ülemäärasele kaldumisele kurvides.
