31-03-2014, 15:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-03-2014, 15:18 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(30-03-2014, 18:14 PM)kalacompany Kirjutas:(30-03-2014, 11:43 AM)zazik Kirjutas: Kuskil Talveralli teemas on Priit isegi maininud, et 205GTi on just selline masin, mille tarbeks moodne klass üldse sündis...
Seega - stardis näeme.
Eks Veski peres selline putukas ju olnud.....
Vastab tõele ja eks see õige "punaste triipudega mattidega" 205 GTi on tõeline moodne klassika kah! Nagu eelpool öeldud, siis korralikud isendid võivad olla "üle mõistuse kallid" sest on muutunud väga haruldasteks. Meiegi peres olnud isend oli juba "tuunitud" ning autospordiks kohandatud.
Lihtsalt on mingid "kummalised" masinad, mis olid juba eluajal legendaarsed ja üha legendaarsemateks muutuvad sõltumata nende esmapilgul "uuest" aastaarvust. Mis on nende kõigi ühine nimetaja: autospordiga lõhutakse nendest enamus ära ja originaalsena säiluvaid eksemplare jääb alles jube vähe. Ehe näide Golf I GTi, mille esimese seeria "väikeste tuledega" isend ka meil oli, too 4-käiguline. Ka see lõpetas oma elu Golf-Cupi sõidukina. Üldse oli 90'te keskpaik mõrvarlik Golfidele ja rahvasport 2000'te alguses 205'tele, Kadett GSi'dele jne. Sama käib Soomes, Briti saartel jne - leia üks alles olev täisoriginaalne tagaveoline Corolla AE86! Mida ei hävitanud autoralli, tegi lõpu drift... see lollakas iluuisutamine teeb otsa peale ka Nissanitele jms RWD sportlikumale tehnikale. Ka selline S13 on meil ju kodus olnud, mis roogiti kohe seest puhtaks, tagaistmed, plastpolstrid, põhjamatid välja ja prügihunnikusse.