02-04-2014, 11:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2014, 12:02 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(01-04-2014, 23:37 PM)tiitnato Kirjutas: Et mõnimees tahab saada 25 aasta vanust tuttuut autot ? Paluks mullegi üks![]()
eks gti sihipärase kasutamisega ikka tekib kulumisi ja väsimuse märke
Sellised on täiesti olemas ja maksavad ka uue auto raha! On nendele siingi foorumis viidatud: Euroopa on nii suur ja inimesi nii palju, et sealt tuleb ikka väga kummalisi asju välja! Nagu vanasti Eestis: a'la Teearu tsiklimuuseumis näha olev poe ostudokumentidega riidekapi taga seisnud tuliuus "vana" Jawa jms. Selle vahega, et Euroopas ilmub selliseid isendeid välja suisa suurte diilerite ladude taganurkadest paksu tolmukihi alt

Kuid kuna 205 GTi 1,9 ja 122Hj juba jutuks tuli ning siia sisse segasime Rootsi ja Saksamaa või lihtsamalt mandri-Euroopa, siis müüvad ka rootslased oma IDEAALSED isendid väga kalli raha eest maha hoopis mujal kui Blocketis! Korralik Rootsis 10 000 EUR!
Tsitaat:This car has only had 1 old lady user from 1991 to 2013 september. Sold new in Sweden. All pappers and service history is 100% original. 100% rust free. Just start the car and drive away.
Ps kilometers on the car is 53603
The car is in mintcondition,no dings 100% rust free. If you want to feel like 20 years again this car is for you. No accidents etc.
You will not find a car like this accept this car. Original red and factory clear cote,and a locking differential rare option,and sport exhaust. You can also see more pictures
The Car is SOLD TO A GREAT COLLECTOR.
Ahjah, Aspelundi viidatud 1150 eurot maksva, koliseva katlaga (video on ikka kõva asi juures!) ja katkiste istmetega Pug omab potensiaali selle 10K eurose masinaga sarnaseks saada. Aga kokku ei lähe seegi masin vähem maksma, kui plaanida Eesti oludes "Musta Numbri" vääriliseks restaureerida. Paar doonorit korralike osade tarbeks (istmed, rool, õiged veljed jne), 100% kogu auto pulkadeks võtmine, roostekahjude korralik parandamine, üleni tehaseväärselt värvimine, kogu veermiku ja mootoriruumi detailide puhastamine, asendamine, värvimine jne - julm rahakulu! Ja nii vaadatki hoopis "teise pilguga" mõningaid "Moodsaid klassikuid", mis on autona ülihead ja mida enam palju alles pole! Ja siis tuleb üks selline ning "üldsus" vingub - ,is haruldus ehk unikaalne masin ehk uunikum see ka on? Eesti vanatehnika "rallitajad" on juba asjade olemusest aru saanud ning veebruaris ei tundunud kellegile enam Silvia jms imelik, nüüd on vaja ka seda "üldsust" harida
