15-04-2014, 15:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-04-2014, 15:26 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
alles nüüd pilte vaadates märkasin ja taipasin et "purgid" on kapoti all valet pidi. Ikkagi Subaru ju. Võiks olla ikka T1 tehnika kissis silmadega vend...
kolm purki paigutatuna teistpidi oleks tavakodanikule küll "ülemõistuse", aga samas on ju on ilma peal inimesi, kelle fantaasia tavakodaniku omast kõrgemalt lennata suudab. Oleks ikka nemad võinud Justy "joonistada"...
käikude vahetamine on aga sel isendil ju küll tarbetut (inim-)vaeva nõudev. Omal ajal nimetati seda regressiks. Samas äkki on generaalplaan rannahooajaks valmistumine, kulutades kaloreid igal võimalikul moel? Ühtlasi saab puhtteoreetiliselt ka rannaliival motoriseerituna "trenni teha".
aga jah - hoolimata neist vajakajäämistest on ikkagi uhke ja viisakas riist. Püüa ohjeldada soovi järele vaadata, mis ta sees on, eksju
esimesse postitusse lisandusid võimekusenäitajad ilmselt täna "edit nupuga"? Sinna tasub kiigata.
ülekanded on mulle kui ses osas meinstriimimate kulgurite numbreid silmitsenule kummalised. Üliaeglane peaülekanne ning selle kompenseerimiseks kiired käiguülekanded. Esiti hoomasin vaid 5. käigu ülekannet ning asusin ette kujutama, kuidas see kärbes ca 250kmh kiirusel ringi lendab. Spidomeetrinäit teisel ringil jne. Aga käiguülekanded muudavad kiirused vähemkosmiliseks
Jõudu,
Teet
kolm purki paigutatuna teistpidi oleks tavakodanikule küll "ülemõistuse", aga samas on ju on ilma peal inimesi, kelle fantaasia tavakodaniku omast kõrgemalt lennata suudab. Oleks ikka nemad võinud Justy "joonistada"...
käikude vahetamine on aga sel isendil ju küll tarbetut (inim-)vaeva nõudev. Omal ajal nimetati seda regressiks. Samas äkki on generaalplaan rannahooajaks valmistumine, kulutades kaloreid igal võimalikul moel? Ühtlasi saab puhtteoreetiliselt ka rannaliival motoriseerituna "trenni teha".
aga jah - hoolimata neist vajakajäämistest on ikkagi uhke ja viisakas riist. Püüa ohjeldada soovi järele vaadata, mis ta sees on, eksju

esimesse postitusse lisandusid võimekusenäitajad ilmselt täna "edit nupuga"? Sinna tasub kiigata.
ülekanded on mulle kui ses osas meinstriimimate kulgurite numbreid silmitsenule kummalised. Üliaeglane peaülekanne ning selle kompenseerimiseks kiired käiguülekanded. Esiti hoomasin vaid 5. käigu ülekannet ning asusin ette kujutama, kuidas see kärbes ca 250kmh kiirusel ringi lendab. Spidomeetrinäit teisel ringil jne. Aga käiguülekanded muudavad kiirused vähemkosmiliseks

Jõudu,
Teet
(09-04-2014, 19:43 PM)DevilDeVille Kirjutas: Mootor
1189 cm3 tüübikoodiga EF12 ridakolm ja kolm klappi per purk. Võimsust sellel elektronsüüte ja automaagilise tooreklapiga karparaatariga versioonil 49 kilu vatti elik 67 eeslijõudu @5600 pööret. Väänamist lubab 95 Nm @3600 pööret.
Jõuülekanne
5 käiku (5MT Justy 4WD), vahekastis elektriliselt juhitav ja pneumaatiliselt lülitatav nelikvedu, peaülekanne 5.285:1 millest tingituna ka lustlikud pöörded maanteekiirustel
1. käik 3.071
2. käik 1.695
3. käik 1.137
4. käik 0.794
5. käik 0.675
Tagurpidikäik 3.461
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"