17-04-2014, 02:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2014, 02:52 AM ja muutjaks oli Mossemees.)
(16-04-2014, 23:24 PM)Ranson Kirjutas:Võtad rattad ja piduritrumlid järjest maha ja näed, näed, kus on ekstsentrikud, millest piduriklotside vahekaugust laiemaks keerata saab. GAZ 24 raamatust oleks palju abi, RAF 2203 ju sellel põhineb. Tõenäoliselt piduritrumlite servades ka juba suured randid (piisavale kaugusele reguleeritud klotside puhul ei lähe trummel enam üle randi peale), parim variant - uued trumlid, teine variant - randid maha treida, kui ka seda võimalust pole, siis, nagu mina omal ajal tegin, trummel tagurpidi veotelje külge, elektritrellile väike käiakivi otsa, mootor tühikäigul tiksuma, esimene või tagurpidikäik sisse ja saab parema võimaluse puudumisel ka sedasi randi maha lihvida, ilma et trummel totaalselt tasakaalust välja läheks.(16-04-2014, 23:14 PM)mttas Kirjutas: Kui esimese vajutusega pedaal vajub sügavaleja teise vajutusega jääb kikki,siis saab võimendi käik otsa.Aitab klotside lähemale keeramine.Kuidas klotse lähemale saab ?
Mis aga keeramisse puutub, siis kui auto ilma tagurdamata ühele poole ei pööra, on tegu tõsise roolimehhanismi rikkega. Sedasi kusagile külavaheteele küll sõitma minna ei soovita, võib kurvalt lõppeda. Kõigepealt visuaalne vaatlus, kas on midagi kusagil traadi ja teibiga kokku lapitud. Teiseks esisild üles tõsta, kutsuda keegi appi rooli liigutama ja ise selili auto alla ronida, siis on näha, kus mingi räige loks sees on. Kui on mingi aastaid seisnud RAF, siis originaaltungrauaga kerest tõsta ei soovita, parem otse esisillast.
Puruks ja pool pööret tagasi!