17-04-2014, 12:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-04-2014, 13:03 PM ja muutjaks oli Wiki432.)
(17-04-2014, 12:28 PM)mttas Kirjutas: Raf-i töösilindritel on sees terasseibid ja kolbidel kraed.Klotside kulumisel lohistab kolb seda seibi silindris edasi,ja sellega regullitakse klotsi ja trumli vahe automaatselt.Küll aga on klotsi teine ots pronksist ekssentriku peal,ja sellega saab klotsid terve tööpinnaga vastu trumlit reguleerida.See on sulaselge valejutt,et neid seal pole.Mäletamist mööda on rafil mosse pidurivõimendid,mille käik jääb lühikeseks,kui klotsid pole õigesti paigas,või piduritrumlid üleliia kulunudRegulaatori ehitus on tõesti selline, nagu eespool kirjeldatud.
Teise otsa pronksist ekstsentrikud on samuti olemas, aga need reguleeritakse uue klotsi paigaldamisel ja ekspluatatsiooni käigus neid ei puututa. Nii, et tõde jääb sinna vahepeale. Juriidilises mõtte on tõesti valejutt, et ekstsentrikke ei ole, aga praktilises elus neid keerama ei pea, vahe eest vastutab silindri sees olev automaatregulaator.
Mis puutub võimendeid, siis Raf-il on kaks moskvitsi võimendit - üks esi ja teine tagapiduritele. Käigu puudust ei ole minul küll ette tulnud ja ei mäleta, ei oleks ka teistelt kuulnud. Mis muidugi ei välista seal peituda võivat viga.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.