20-04-2014, 21:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-04-2014, 09:12 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(18-04-2014, 21:44 PM)Audi100C2 Kirjutas:(17-04-2014, 22:30 PM)90Deville Kirjutas: ...c4 lihtsalt igav sitakastEhk siis aparaat mis töötab ja sõidab sõltumata riigikorrast ja ilmastikuoludest. Saabki audiklubis uut moodi nimega C4-ja kutsuda.
Täitsa nõus aga mõnikord pole lihtsalt pääsu sellest sitakastist, millel neli tükki kraabivad ja mis ise sittagi ei maksa (nagu sitakastile kohane, kuigi tegelikult on tegu ikkagi ühe suurepärasema Autoga, mis ilmas toodetud...): terve suure kuuma nädalavahetuse sai teist tõsiselt transpordil ja metsaveol tarbitud. Suisa proovisin burnoutida paplivõsa väljaveol haagisega sellisel aastakümneid vanal heinamaal ja laperzeetki! Pold vaja isegi diffrit blokkida... Muuseas, seal taustal paistab üks värske samasugune kroomsangadega sitakast: Disco käimakoti remont on kallim, kui Tartust 700 tugrikuga R5-pajaga kvattro tuua, mil aasta jagu ülevaatust olemas

PS: unustasime seekord oma Sitika lihtsalt Sauele maha. Harjud sellise suure õõtsuva pukser+pargas asjaga ära ja siis kodus "avastad", et sportauto jäi "kuhugi"

Editeering, mis ennist jäi kirjutamata: kukkusin väsimusest voodisse

(17-04-2014, 14:05 PM)TeeTL Kirjutas: Aga teatud eestimaiste eripärade tõttu ei ole väikeauto pruukimine ei noobel ega praktiline. Eriti kui rääkida pere ainsa kasutusesoleva liikuri võtmes. Pooltel peredel on ju pool elamist linnas ja pool maal. Ei saa ju iga kord, kui sõiduks läheb, käru sappa võtta, et kogu pere ja kodinad peale mahuks.Just põhimure ongi see NOOBEL: enamusel meesterahvastel ja paljudel naisterahvastel "kärbuvad" hetkega etteulatuvad sootunnuslikud kehaosad tegelase enda aju jaoks olematuks, kui peaksid väikeautoga sõitma. Samas on asi siiki väga praktiline aga muidugi sõltuvalt pere suurusest: kui ikka peres on tõesti 3 last, siis pole pääsu väga suurest pereautost. Aga pooltel Eesti peredel pole mingit maakodu ega suvilat, parimal juhul veerandil, kui sedagi... Samas oleme meie oma 3-liikmelise perega, mis sisuliselt suvekodu tarbimise kontekstis muutus iidammu 2-liikmeliseks, sest tänapäeva noored ju vihkavad kohta, kus tuleb tööd teha aga pole elektrit ega seega interneedust, näoraamatut, "sõpru" etc, täiesti ideaalselt hakkama saanud kärukonksu ja katuseraamideta 2-ukselise putukaga! Tõesti, väga suuri asju sellega transportida ei saa ja eks on tulnud siis muid masinaid või suvitama tulevaid sõpru kasutada aga muruniikud, mootorsaag, trimmer, nende bensud-õlid, tööriistad, jahi mootor, purjekotid, toidu- ja riidekotid ning humalamaitselised karastusjoogid on alati lõdvalt autokesse ära mahtunud! Me oleme sellega vedanud grillimaja jagu katusematerjali, tsementi, kohapeal kive ja metsa - jah, see kõik on autokest rõvedalt kurnanud aga asi on siiani ikkagi elus oma 230K läbisõidu juures. On sellega veetud ka mööblit, Rootsist ära toodud purjeka sisemootor koos käimakastiga etc - selge, et 100 aastat vana 2X3X0,7 meetrit tammekummut või MOPARi bigblock 727'ga on enamuse sõiduautode jaoks liig, rääkimata siis VÄIKEautost!
Sellegipoolest - väikekoleautoharrastuse edendamise algatus siin on muljetavaldavalt positiivne.
Lisaks on siis ju seesinane putukas teinud Teile tuhandeid kilomeetreid talviseid ralliradasid oludes, millest paljud pole omal rattail läbi pääsenud ehk meie pere oleme arvatavalt Eesti väikeautonduses kõige radikaalsem pere ja tulla meile rääkima, kuidas väikeautot ei saa kasutada - ei ole mõtet! Meie Sitikas on sõitnud absoluutselt KÕIGIS võimalikes ilmastikuoludes ja isegi keskkondades, kus üldse siinsel 45-tuhandesel maalapil võimalik on!
Kui, siis ainult kas seesinane Justy või Panda 4X4 mk.I puhul oleksime veel hullematesse kohtadesse roninud ja siis juba kindlasti pidanud kaugele traktori järele minema.
Üks maailma universaalsematest autodest Justy on nüüd projektina automotolastel olemas, jääb üle siis see kandiline blokksillaga pandaator, uuem oli/on vähemalt Jutulinnul olemas ja ka imekohtades sõitnud

PS: eks elus on ka igasuguseid teste tehtud ja nelikraapijast õlipõletajaga autokesega ka paate sadu kilumeetreid katusel veetud! Ning selles autokeses oli sel hetkel sees nii kogu meresõiduvarustus koos aerude, mootori jms kui ka meie pere jaanipäevavarustus! Pakkida peab oskama (ning paadi asemel saab kasutada ju katuseboksi, lisaks siis näide tõesti tegelikult ülimugavast autost poekott 406, millega sai sellisel kombel ~10 000 km sõidetud!))... ja sellesse kohta mere ääres pääseb ka praegu vaid kas ATV, traktor, tõsimaastur või selline nelikraapijast kergpunn! Muud masinad sinna ei pääse. Ehk väikeautode REAALSEST kasutamisest võin ma pikalt rääkida/kirjutada...