23-04-2014, 09:09 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2014, 09:55 AM ja muutjaks oli saarrand.)
(23-04-2014, 09:02 AM)mlsluik Kirjutas: Üldiselt ise olen metsakatel pooltelge vahetades ikka käise küljest võtnud, kätte saab võlli niisama ka aga siis kukub suur hammakas alla, mismoodi te uue telje sisse lükkate? Sisemist laagrit vahetades tuleb samuti kõik laiali kakkuda...
Meelis, kas kabiini kronsteini küljest võttes toestad kabiini ka kuidagi ära või ei hakka ta ette vajuma? Kas küttepaagi kronsa ei hakka segama kabiini kronsa äravõtmist?
Eile olin tööasjus Türil ja viskasin uued jupid ka autosse valmis ära. Praegu kogu vaba aeg läheb põllule, aga äkki nädalavahetusel saan vahetama hakata.
Mida veel mainiks, on see, et praegu kasutan soolo JUMZi ja sellel on nn originaalsuuruses rattad all, palju-palju mugavam on põllul sõita, ei loe auke niipalju üle. Minu Russil on laiad ja madalamad rehvid. Kui kellelgi on üle mõned korralikud originaal tagaveljed, oleksin mõistliku raha eest ilmselt huviline.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170