26-04-2014, 10:49 AM
(25-04-2014, 22:30 PM)meli666 Kirjutas: Kiilrihm enam ilmselt siin ei õigusta, kuna jõud suured.Ma julgeks välja pakkuda, et tsikliest kordi suuremad jõud on kasutusel normaalsete autode blowerite ringiajamise juures, kus "kulutatakse" ka kuni tuhat hobujõudu vaid kompressori pööritamisele - läbi hammasrihma. Seega oleks Sul äkki mõtekas just midagi selle ala valikust vaadata??? Kuni kevlarrihmade ja ultrakergete rihmaratasteni välja... ja nõustada oskab kohe kindlasti tikutakust kas Pärtel või Erkki. Esimese nahaga kohe rohkem reaalselt bloweri-tarbinuid meenu aga keegi oli küll veel.
Mõttes on asendada need ketirattad hammasrihmaratastega. Ja pingutus teha siis silla kinnituste vahele niiöelda peiliplekke asetades.
Ainult, et mis selle hammasrihma laius peaks nüüd olema. 50mm piisav?
Lääne miskised tsiklid kasutavad ka hammasrihma vist tagaratta ringiajamiseks. Huvitav, kui lai rihm seal kasutuses on?
Seal peaks ka vist päris tummised jõud mängus olema.