27-04-2014, 14:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-04-2014, 19:40 PM ja muutjaks oli Multi.)
Jah, tõsi ta on, et arvuti juurde satun praegusel ajal üsna harva. Nii et täna sai kasutatud võimalust ja mõned pildid tehtud.
Tagasillast väga head pilti ei saanud, ei mahtunud korraga peale, kuigi tehtud kanalist ja objektiiv 18 mm peal.
![[Pilt: d6csk.jpg]](http://imageshack.com/a/img834/9706/d6csk.jpg)
Tegin ka üldise pildi põhjaalusest.
![[Pilt: z23l.jpg]](http://imageshack.com/a/img835/4571/z23l.jpg)
Ja nõutud mootoripilt:
![[Pilt: ccu5.jpg]](http://imageshack.com/a/img843/9568/ccu5.jpg)
Mis puutub sellesse euronumbrisse, siis isiklikult olen numbrivahetusega küll rahul. Vana number oli ikka reaalsuses päris inetu selle vastvärvitud auto küljes, numbritelt ja tähtedelt oli värv hakanud maha kuluma ja taust oli ka pleekinud ja kohati roostes. Uus number on ikkagi ilus ja puhas ja kuigi nõustun, et see pole niivõrd ajastutruu, siis mõjub see üldisele ilmele siiski kõvasti paremini.
Mõtlesin, et võiks lõpetuseks kirja panna ka nimekirja probleemidest, mis veel tähelepanu vajavad.
- immo elab oma elu, läheb suvaliselt peale ja vilgutab tulesid. Tuleks vist üldse maha võtta, kuigi võib samas ka kasulik olla.
- õlirõhu andur vahetada
- klaasipesuvedeliku paak vahetada või uurida, kus seal süsteemis leke on, sest kui valasin pesuvedelikku paaki, tuli see kõik kohe teistpidi välja.
- juhiukse aknatõstuk ei saa aru, millal lõpetada ja kui akent kinni panna, ketrab see edasi, kuigi aken on kinni. Milles seal probleem on?
- udutuled külge monteerida
- asendada purunenud klaasipesuri düüs ja antenn ning vahetada aukudega pakiruumi kate ja katkine juhiukse sisemine plastik tervete vastu
- vahetada bensiinipaagi kork
- kui külma mootoriga sõitu alustada, siis ühel hetkel käib sõidu ajal selline jõnksatus, nagu vajutaks äkitselt gaasipedaalile. Pärast seda tundub, et auto läheb justkui paremini edasi, kiirendab äkilisemalt jne. Millega võib tegu olla?
- esiklaas vahetada uue vastu, sest praegune on ikka päris ära kriibitud ja täkkeid täis, kuigi piltidelt seda võib-olla välja ei paistnud.
- kunagi tuleks ilmselt veljed uuesti üle lakkida, sest mitmest kohast on lakk mõranenud ja kooruma hakanud.
- uuendada võiks ka helisüsteemi, vahetada praegune kassettmakk plaate mängiva vastu ning ustesse panna vanade räbalate valjuhääldite asemele uued ja paremini häälitsevad.
Ükski neist sõitmist otseselt ei sega, nii et tegelen nendega nii, kuidas parasjagu viitsimist on, sest siiani olen rohkem tegelenud auto parandamise, kui sõitmisega.
Tagasillast väga head pilti ei saanud, ei mahtunud korraga peale, kuigi tehtud kanalist ja objektiiv 18 mm peal.
![[Pilt: d6csk.jpg]](http://imageshack.com/a/img834/9706/d6csk.jpg)
Tegin ka üldise pildi põhjaalusest.
![[Pilt: z23l.jpg]](http://imageshack.com/a/img835/4571/z23l.jpg)
Ja nõutud mootoripilt:
![[Pilt: ccu5.jpg]](http://imageshack.com/a/img843/9568/ccu5.jpg)
Mis puutub sellesse euronumbrisse, siis isiklikult olen numbrivahetusega küll rahul. Vana number oli ikka reaalsuses päris inetu selle vastvärvitud auto küljes, numbritelt ja tähtedelt oli värv hakanud maha kuluma ja taust oli ka pleekinud ja kohati roostes. Uus number on ikkagi ilus ja puhas ja kuigi nõustun, et see pole niivõrd ajastutruu, siis mõjub see üldisele ilmele siiski kõvasti paremini.
Mõtlesin, et võiks lõpetuseks kirja panna ka nimekirja probleemidest, mis veel tähelepanu vajavad.
- immo elab oma elu, läheb suvaliselt peale ja vilgutab tulesid. Tuleks vist üldse maha võtta, kuigi võib samas ka kasulik olla.
- õlirõhu andur vahetada
- klaasipesuvedeliku paak vahetada või uurida, kus seal süsteemis leke on, sest kui valasin pesuvedelikku paaki, tuli see kõik kohe teistpidi välja.
- juhiukse aknatõstuk ei saa aru, millal lõpetada ja kui akent kinni panna, ketrab see edasi, kuigi aken on kinni. Milles seal probleem on?
- udutuled külge monteerida
- asendada purunenud klaasipesuri düüs ja antenn ning vahetada aukudega pakiruumi kate ja katkine juhiukse sisemine plastik tervete vastu
- vahetada bensiinipaagi kork
- kui külma mootoriga sõitu alustada, siis ühel hetkel käib sõidu ajal selline jõnksatus, nagu vajutaks äkitselt gaasipedaalile. Pärast seda tundub, et auto läheb justkui paremini edasi, kiirendab äkilisemalt jne. Millega võib tegu olla?
- esiklaas vahetada uue vastu, sest praegune on ikka päris ära kriibitud ja täkkeid täis, kuigi piltidelt seda võib-olla välja ei paistnud.
- kunagi tuleks ilmselt veljed uuesti üle lakkida, sest mitmest kohast on lakk mõranenud ja kooruma hakanud.
- uuendada võiks ka helisüsteemi, vahetada praegune kassettmakk plaate mängiva vastu ning ustesse panna vanade räbalate valjuhääldite asemele uued ja paremini häälitsevad.
Ükski neist sõitmist otseselt ei sega, nii et tegelen nendega nii, kuidas parasjagu viitsimist on, sest siiani olen rohkem tegelenud auto parandamise, kui sõitmisega.
