28-04-2014, 16:56 PM
(28-04-2014, 16:07 PM)Tom Kirjutas: Hea uudis – sain poldi lahti.Üsna kindel et kui kuuma mootoriga jääb seisma ja peale "käsitööd" pumbaga tuleb küte siis läheb kütus pumbas lihtsalt keema peale klappidest tekkivat väikest vaakumit.
Halb uudis – filter oli puhas ja ilus kui prillikivi... Halb siis sellepärast, et ma kõigest hingest lootsin, et ta on pas_a ja roostet täis ning et sellega leidsin ma ka üles autot juba mitut aastat vaevanud anomaalia põhjuse. Auto nimelt madalatel pööretel käib ilusti aga AEG-AJALT (ja see ongi veider, et mitte alati) kõrgemate pööretega sõites jääb lihtsalt seisma ning karburaatori aknas haigutab tühjus. Käsitsi kütus üles tõmmates läheb jälle käima ja jälle mingi aeg on kõik ok... Lootsin, et see kõik ongi umbes filtri süü (Ksf! PKuldsaare Gaz69-l samade sümptomite ilmsnemisel see just nii oligi), mina aga – paistab – nii kergelt ei pääsenud... ning taas olen samas punktis – ei tea, kust viga edasi otsida.
Kas paagi (olematu) õhutus võib näiteks üks süü olla? Ning kuidas selle toimivust/mittetoimivust kontrollida?
Abiks on mingi soojuse levikut takistava asja asetamine kollektori ja pumba vahele ja veega jahutamine.
Bensiin keeb kuskil 60-70c juures ja kuna pumba klappidest tekib pisuke vaakum võib arvata, et isegi 50c juures juba.