30-04-2014, 17:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-04-2014, 17:52 PM ja muutjaks oli canyondrift.)
(30-04-2014, 09:41 AM)v6sa Kirjutas: Kui ksf. canyondrift oma profiilis asukoha (autogi hetkel seal) ka paneks, oleks pilt hulga selgem. Kagu-Eestist on päris kaugel plokikaanega Kavorisse sõitma hakata.Lesven OÜ-s käisin juba jutul, saadetakse kukele põhimõtteliselt ise hakatud asja proovimise eest, õigesti tehakse ka, siis pole neil vandumist.
Ei aita siin muu, kui laduda see mootor sellisena kokku ja sõita nende manu, kel vastavad rakised olemas. Kontakte tead vast isegi Kõnealune pada selle peale ei pahanda. Igaks petteks võid ju panna mingi kaltsu vms murdunud küünla peale, et kui peaks juhtuma ime ja mootori tööga kaasnev pulseeriv surve peaks südamiku välja lööma, siis ei lähe see läbi kõrvalsõitva Tico...
Või kasutad õppetöökoja kõiki võimalusi. TKTKs peaks päris hea vahendite park olema.
Terast söövitavat, kuid alumiiniumi mittekahjustavat ainet mina ei tea. Aga ma pole ka suurem asi keemik.
TKTK-s on täiesti olemas pingid-vahendid, aga õppejõuga konsulteerides sain selgusele et kui keermepuur seal sees peaks olema, siis halvimal juhul lõhub ka sõrmfreesi ära kui seda freesima hakata.
No selge, keemia siis panen kõrvale, lihtsalt oleks olnud huvitav katsetada ja proovida, kuna kuulduste järgi olevat asi väga hästi töötanud.
Eks proovin nüüd siis kivipuuri - lootuses et see on väheke kõvem... Proovin ka propaanibaasil arvuti suruõhku ja sellega jahutada ning siis tükkhaaval välja äkki saada...
Lõiketöötlusteooria on põhimõtteliselt mingist sordist selgeks tehtud TKTK õppejõudude poolt ning ka metalliõpetus (sulamid, koostised jne) et enamvähem on ettekujutus millega mul tegemist on. See on ilmselge, et lõikeriist peab olema piisavalt kõva ja sitke et lõigata edukalt, samas lõigatav materjal peab olema tööriistamaterjalist pehmem. Muidugi on olemas keraamilisi lõikeriistu, aga selliseid kiiruseid nagu seal aretada vaja on ei arenda minuteada ükski käsitööriist.
Näiteks malmi ei lõigatagi teravate tööriistadega vaid veidi tömbima terikuga kuna terava nurga murraks malmi kõvadus kohe kokkupuutel maha.