04-05-2014, 23:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-05-2014, 23:23 PM ja muutjaks oli reljo86.)
Ma ei tea nüüd kui kaugele teemaalgataja asjadega jõudnud on aga pajatan kah oma kogemustest.
Igasugune temperatuuriga jamamine ei aita eriti, kuna kaas võtab kõik endasse. Olen kunagi Karlas SSangyongi 2.7 diisli kaanest Delphi pihustit välja ramminud ja keevitanud. Kuumaks saab vaid pealt. Sügavamalt läheb kõik kaande laiali.
Küünlaid sai kah algul välja keevitatud. Vahel üle 10 korra, kuni hästi kinni jäi ja sai hakata kräginal edasi tagasi liigutama. Kõvasti WD40 vahele ja kui läks katki siis uuesti külge ja edasi.
Niimoodi välja keerates rikkus ka keeret, kui keere oli oksüdeerunud ja kaas poldi keermega ühinenud. Keerme remonti siiski ei vajanud ükski. Põhiliselt oli algse murdumise põhjuseks alt koonuspinna vahelt läbi pääsenud gaasid ja tahm, mis küünla kinni võttis.
Keevitades oleks hea mass otse küünlale anda, et seal keerme vahel mingit jama ei tekiks (Olen kord ühel oma käigukastil keermestatud ava väga nässu keerand, kuna poldi ja korpuse keerme vahel tekkis särakas).
Kõige õigem on siiski spets puuriga välja võtmine ja see ei ole üldse raske kui ei ole hakatud juba keevitusega hullama. Kui keskelt elekrood kätte saada, siis läheb lihtsalt. Kui seda komplektiga välja ei saanud (keeratakse klemmist nagu tikkpoldi keerajaga elektrood katki), siis keevitasin elektroodile mõne punktiga tõmbehaamri otsa ning tõmbasin välja. Siis puuriga küünla keermeosa ära, ülejäänule keere sisse ja tõmmitsaga välja.
Keere keermepuuriga puhtaks jne.
Kui olukord juba selline nagu pildil siis mina prooviks veel keevitusega. Kui nõksu liikuma saaks siis oleks juba lootust.
Kui ei saa, siis ikka korralik puur.
Igasugune temperatuuriga jamamine ei aita eriti, kuna kaas võtab kõik endasse. Olen kunagi Karlas SSangyongi 2.7 diisli kaanest Delphi pihustit välja ramminud ja keevitanud. Kuumaks saab vaid pealt. Sügavamalt läheb kõik kaande laiali.
Küünlaid sai kah algul välja keevitatud. Vahel üle 10 korra, kuni hästi kinni jäi ja sai hakata kräginal edasi tagasi liigutama. Kõvasti WD40 vahele ja kui läks katki siis uuesti külge ja edasi.
Niimoodi välja keerates rikkus ka keeret, kui keere oli oksüdeerunud ja kaas poldi keermega ühinenud. Keerme remonti siiski ei vajanud ükski. Põhiliselt oli algse murdumise põhjuseks alt koonuspinna vahelt läbi pääsenud gaasid ja tahm, mis küünla kinni võttis.
Keevitades oleks hea mass otse küünlale anda, et seal keerme vahel mingit jama ei tekiks (Olen kord ühel oma käigukastil keermestatud ava väga nässu keerand, kuna poldi ja korpuse keerme vahel tekkis särakas).
Kõige õigem on siiski spets puuriga välja võtmine ja see ei ole üldse raske kui ei ole hakatud juba keevitusega hullama. Kui keskelt elekrood kätte saada, siis läheb lihtsalt. Kui seda komplektiga välja ei saanud (keeratakse klemmist nagu tikkpoldi keerajaga elektrood katki), siis keevitasin elektroodile mõne punktiga tõmbehaamri otsa ning tõmbasin välja. Siis puuriga küünla keermeosa ära, ülejäänule keere sisse ja tõmmitsaga välja.
Keere keermepuuriga puhtaks jne.
Kui olukord juba selline nagu pildil siis mina prooviks veel keevitusega. Kui nõksu liikuma saaks siis oleks juba lootust.
Kui ei saa, siis ikka korralik puur.
