12-05-2014, 08:52 AM
Nii, laupäeval sai lõpuks pooltelg ära vahetatud. Need, kes pooltelje ilma käist äravõtmata maha saavad, võiks seda selgitada, kuidas nad seda tegid. Võibolla on käise korpuseid erinevaid? aga minu omal ei mahu pooltelje nuudi osa läbi käise sisemuse, kohe üldse ei mahu. Igatahes toimisin nii, et keerasin käise poldid lahti ja seal on 2 keermestatud ava, millega poldiga surusin käise raamist välja ja käes ta oligi. Pinnad puhtaks, uued tihendid ja laager ning kokku tagasi. Paikka sobitamine läks ka väga lihtsalt.
Palju suurem töö oli rattarummu mahavõtmine murdunud pooltelje tüki küljest. Hetkel jäi ratas ikkagi alla panemata, kuna hakkasin ka difriluku süsteemi pisut remontima, seal ka tihendid läbi ja uusi kodustes varudes ei olnud. Loodetavasti saab lähipäevil kargu alla tagasi.
Kui palju õli on tagasillas + käigukastis, ca 20 liitrit?
Palju suurem töö oli rattarummu mahavõtmine murdunud pooltelje tüki küljest. Hetkel jäi ratas ikkagi alla panemata, kuna hakkasin ka difriluku süsteemi pisut remontima, seal ka tihendid läbi ja uusi kodustes varudes ei olnud. Loodetavasti saab lähipäevil kargu alla tagasi.
Kui palju õli on tagasillas + käigukastis, ca 20 liitrit?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170