15-05-2014, 08:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-05-2014, 10:11 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Sattusin ka seda kerghaagist kaema. Hinnalipikul mälu järgi lahja 700 pluss pea 200 "kraana" eest. Palju...
Kerge kaika vedamiseks väga OK asi. Kuid sajakilosed notid tapavad selle kergkonstruktsiooni ilmselt üsna kiiresti. Ikkagi õhuke värk.
Mõõdud tundusid üsna hääd olema. Postijätkude ärakadumise vastane ketilahendus oli päris nutikas. Pöörlev veopea on plussiks.
Natuke kahtlusi tekitas veopea kinnitus - ülekoormuste puhul võib sellest kergesti jagu saada. Balansiiri kinnitus oli üks tugevamaid asju üldse selle haagise juures.
Mis torkas vähemalt konkreetse isendi juures silma: keevisõmbluste ebaühtus. Ilmselt teevad erinevad tükid valmis erinevad mehed (loogiline ka). Kui mõni õmblus oli viispluss, siis mõned oleks nagu ise keevitanud...
Kuna nokitsesin endale talvel valmis küttepuude veoks haagise kuurinurka kogunenud vanarauast, siis annaks tehasetööle hindeks kõva kolm. Millimeeter seinapaksust torudele juurde kaotaks enamuse kahtlustest
Idee on hea ja mõõdud mõistlikud.
Kerge kaika vedamiseks väga OK asi. Kuid sajakilosed notid tapavad selle kergkonstruktsiooni ilmselt üsna kiiresti. Ikkagi õhuke värk.
Mõõdud tundusid üsna hääd olema. Postijätkude ärakadumise vastane ketilahendus oli päris nutikas. Pöörlev veopea on plussiks.
Natuke kahtlusi tekitas veopea kinnitus - ülekoormuste puhul võib sellest kergesti jagu saada. Balansiiri kinnitus oli üks tugevamaid asju üldse selle haagise juures.
Mis torkas vähemalt konkreetse isendi juures silma: keevisõmbluste ebaühtus. Ilmselt teevad erinevad tükid valmis erinevad mehed (loogiline ka). Kui mõni õmblus oli viispluss, siis mõned oleks nagu ise keevitanud...

Kuna nokitsesin endale talvel valmis küttepuude veoks haagise kuurinurka kogunenud vanarauast, siis annaks tehasetööle hindeks kõva kolm. Millimeeter seinapaksust torudele juurde kaotaks enamuse kahtlustest
