21-05-2014, 11:15 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2014, 11:20 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(20-05-2014, 22:58 PM)DevilDeVille Kirjutas: Kui vanainimese lupjunud mälu nüüd väga ei peta, siis renool polnudki tagasildadega erilisi propse, see ikka pesoo ja sidruni pärusmaa rohkem.
Just aga sild oli peaaegu sama ehitusega kompaktsild torsioonide ja ülilühikeste amortidega. Aga jah, ei olnud kummagi õõtsa eraldi laagreid, seega pool-sõltuv, natuke seega kehvem kui PSA'l juhitavuse kohalt aga pakiruumis mahtu ei raisanud samamoodi, 100% kerest "eraldiasuv" tükk ehk ülivaikne ja ei lagunenud. Kuid selle renooga tegin ma ikka hulle asju sõites ja julgen küll täie tõsidusega võita, et halvem kui PSA'l juhitavus ikkagi ei olnud! Kruusal hullates tagasild ei läinud kordagi ettearvamatult alt.
PSA kompakt, kus päris jämedad laagrid sees ja mis ei kesta kohe kuidagi
![[Pilt: Sitika%2520tagasild%25202.jpg]](https://lh3.googleusercontent.com/-6SYXOyPeins/U3xezfKp5iI/AAAAAAAALiw/vcXPh4ou2HI/s912/Sitika%2520tagasild%25202.jpg)
renoo sarnane aga olematute laagritega, mis kestab igavesti:
Ehk ikka on probleem kasutatud materjalides ja vee/tolmu tihendamiskindluse oskuses. Mõnikord prantslastel lihtsalt tuleb kogemata välja... nagu ju ka itaallastel
