22-05-2014, 10:03 AM
(22-05-2014, 08:52 AM)Daniil Kirjutas: Tõtt-öelda ei saa aru, miks mõned seltsimehed muruniiduki õlivahehetust juskui mittevajalikuks peavad. Mõned aastad vahetamata õliga BS mootorit olen lahti kiskunud - õlist oli saanud pigi värvi ja konsistentsiga ollus. Alati võib teha paremini, eriti, kui see tegemine pole kallis, aeganõudev ega keeruline.
teemast välja:
Ka on nähtud sama probleemi "igikestval" Volvo 940 2.3 mootoril, millel õli vahetati kord aastas ja sõideti väga lühikesi otsi - karteri põhjas oli saasta niiplaju, et jõudis õlipumbani ja ummistas selle täielikult, s.t surve kadus.
Absoluutselt nõus. See on ju paar aastat. Ning ega siis ka igakevadine õlivahetus pole ju raske teha, ning sisuliselt see maksab "mittemidagi". Ja teemast väljast: seesinane Volvo polnud ju ei 5 ega 10 tuhat läbi sõitnud, mida on tavalised muruniidukid... kui nende kered otsa saavad. Samas on võidusõitmise autosid, mille mootorile iga 500 meetri läbimise peale ehk umbes 1 minut töötamist kokku, tehakse "kapremont" ja sisse läheb uus õli
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
![Cool Cool](https://forum.automoto.ee/images/smilies/cool.gif)