23-05-2014, 14:49 PM
Tom kirjutas...# Sõitsin 3-4 km. ilma probleemideta, jätsin auto ostukeskuse ette, poes läks u. 15-20 min. Tulin välja, auto käivitus ilusti aga peale 50 m. sõitu oli vana tuttav "törts-törts" ning bensiin karbussist kadunud. Käsipumbagagi tuli algul väga vaevaliselt peale. Pärast kümneminutilist ootamist sain kütuse üles ning törtsutasin tasakesi koju tagasi (taas 3-4 km.).#
Nii lühikese maaga ei suuda isegi mootor korralikult soojaks minna, rääkimata karburaatori ülekuumenemisest
Nii, et tuleks alustada "loomkatsetega" et näiteks pumbast karbussini paigaldada jupike läbipaistvat voolikut ja seda jälgida külma ja sooja mootoriga...kas ilmnevad seal ka õhumullid ja bensiini olemasolu ...kui jah siis paigaldada sama voolik enne pumpa ja uuesti kontrollida nii käsitsi pumbates, kuika mootori tööga... ja niimoodi paagini välja, kuniks mullid kaovad ja selles vahemikus ongi siis koterman... soovituslikult kontrollida ka pumba jalg, mis käitub nukvõllilt. Selle käigu pikkust saab reguda tihendie paksusega.
Samas võib ka karbussis ujuk "kleepuda" ülemises asendis vastu ujukiruumi seina ja pumba surve ei jõua avada nõelklappi
Nii lühikese maaga ei suuda isegi mootor korralikult soojaks minna, rääkimata karburaatori ülekuumenemisest
Nii, et tuleks alustada "loomkatsetega" et näiteks pumbast karbussini paigaldada jupike läbipaistvat voolikut ja seda jälgida külma ja sooja mootoriga...kas ilmnevad seal ka õhumullid ja bensiini olemasolu ...kui jah siis paigaldada sama voolik enne pumpa ja uuesti kontrollida nii käsitsi pumbates, kuika mootori tööga... ja niimoodi paagini välja, kuniks mullid kaovad ja selles vahemikus ongi siis koterman... soovituslikult kontrollida ka pumba jalg, mis käitub nukvõllilt. Selle käigu pikkust saab reguda tihendie paksusega.
Samas võib ka karbussis ujuk "kleepuda" ülemises asendis vastu ujukiruumi seina ja pumba surve ei jõua avada nõelklappi
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA