27-05-2014, 16:51 PM
Aega on möödunud aga on ka arenguid olnud. Nimelt said ära pestud ja määritud kõik laagrid ja liiguvad osad. Solidooli asemele läks Statoilis müüdav Ca+ baasil kollane laagrimääre.
Kepsu pea juures olevad 304 laagrid olid vähe kulunud ja said sisse punase määrde. Kuna kollane määre lõppes otsa.
Samuti sai kõver ja lõtkuv keps ära vahetatud, remonditud sisuga kepsu vastu.
Suurim väljakutse on siiski vikati latti sirgeks saamine. Nelikant raua ja muu porno keevitamine,selleks,et asi sirge püsiks tundub mulle nilbe ideena. Pigem on palju tulemuslikum, raskustega vedruterasest latti sirgeks surumine palju parema effekti andnud.
Hetkel on veel tegemisel:
- vikati latt, koos teradega(vajab ülevaatamist ja vigaste terade asendust+teritamine)
-jõuvõtuvõllile mineva otsaflantsi tegemine
- latt peale sirgeks ajamist külge.
- värviparandused,seal kus see end ka õigustab.
Lõpuks tuleb siis asi kokku panna ja katsetada ära.
Kuna naabrimehel sama vikat,siis õnnestus teha ka pilt katteplekkist/kaitseplekist,mis käib korpusele.
Kepsu pea juures olevad 304 laagrid olid vähe kulunud ja said sisse punase määrde. Kuna kollane määre lõppes otsa.
Samuti sai kõver ja lõtkuv keps ära vahetatud, remonditud sisuga kepsu vastu.
Suurim väljakutse on siiski vikati latti sirgeks saamine. Nelikant raua ja muu porno keevitamine,selleks,et asi sirge püsiks tundub mulle nilbe ideena. Pigem on palju tulemuslikum, raskustega vedruterasest latti sirgeks surumine palju parema effekti andnud.
Hetkel on veel tegemisel:
- vikati latt, koos teradega(vajab ülevaatamist ja vigaste terade asendust+teritamine)
-jõuvõtuvõllile mineva otsaflantsi tegemine
- latt peale sirgeks ajamist külge.
- värviparandused,seal kus see end ka õigustab.
Lõpuks tuleb siis asi kokku panna ja katsetada ära.
Kuna naabrimehel sama vikat,siis õnnestus teha ka pilt katteplekkist/kaitseplekist,mis käib korpusele.