28-05-2014, 10:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-05-2014, 10:09 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Dolmar vs. Stihl on maitse asi. Mõlemal omad vead, mõlema tükid pole odavad. Minul on D ja teist ei ostaks - liiga palju pisikesi apse (gaasitrossi purunemine nurgiasetsemise tõttu, süütepooli ikaldumine, summuti leke needist jms).
D.-l puuduv kuid järjest enam leviv läbipaistev kütusepaak teeb elu oluliselt mugavamaks. Samuti on hea, kui riputusaasa saab vabalt kandetorul ringi sättida vastavalt pikkusele. Mitmeavaline riputusplaat kütuse kulumisest tekkiva tasakaalustusvajaduse rahudlamiseks tegelikult pole hädavajalik, kuid mõnikord kasulik lisa.
Sakslane vs. rootslane on kurb teema. Uuema aja Rootsi profiriistad asjatundjatelt kiitust ei saa. Mitmed vanakoolimehed on otsinud üles surematud 244jad ja põristavad nendega. Just töökindluse ja harjumuse tõttu.
2+ kW puhul arvesta, et trimmipea on kuluosa. Võimas mootor ja hooletu käsitsemine teevad kiiresti pilpaid. Loobusin peale neljandat pead ja kasutan Oregoni FlexiBlade koos hambulise 4-mm jõhviga. Heinas ei kulu, putked ei tapa, kuid karjusepostid ja märkimata kivinukid panevad vanduma., kuna mootor käib niitjast üle ja tulemsueks on katkenud jõhv. Eks Tõelistel Meestel seda häda ilmselt pole...
Profirootslase tükid võiks olla üsna hästi kättesaadavad. Sakslastega võib keerukam olla. Eriti mõne vähemlevinud pruugitu soetamise puhul... Õnneks on iipei ja pakiautomaadid.
D.-l puuduv kuid järjest enam leviv läbipaistev kütusepaak teeb elu oluliselt mugavamaks. Samuti on hea, kui riputusaasa saab vabalt kandetorul ringi sättida vastavalt pikkusele. Mitmeavaline riputusplaat kütuse kulumisest tekkiva tasakaalustusvajaduse rahudlamiseks tegelikult pole hädavajalik, kuid mõnikord kasulik lisa.
Sakslane vs. rootslane on kurb teema. Uuema aja Rootsi profiriistad asjatundjatelt kiitust ei saa. Mitmed vanakoolimehed on otsinud üles surematud 244jad ja põristavad nendega. Just töökindluse ja harjumuse tõttu.
2+ kW puhul arvesta, et trimmipea on kuluosa. Võimas mootor ja hooletu käsitsemine teevad kiiresti pilpaid. Loobusin peale neljandat pead ja kasutan Oregoni FlexiBlade koos hambulise 4-mm jõhviga. Heinas ei kulu, putked ei tapa, kuid karjusepostid ja märkimata kivinukid panevad vanduma., kuna mootor käib niitjast üle ja tulemsueks on katkenud jõhv. Eks Tõelistel Meestel seda häda ilmselt pole...

Profirootslase tükid võiks olla üsna hästi kättesaadavad. Sakslastega võib keerukam olla. Eriti mõne vähemlevinud pruugitu soetamise puhul... Õnneks on iipei ja pakiautomaadid.
