28-05-2014, 11:22 AM
Sai täna ette võetud järjekordne ämblikutihendi vahetus. Tegemist siis 12tuh sõitnud Rebella mootoriga, mis enam üldse käia ei tahtnud. Kuumalt tühikäik olematu, käis ja puterdas nagu pudrupada, lisaks peksis lahja segu tõttu õhupuhastist õli kõik kapotialla laiali. Veel lekkis mootori tagant jagaja juures ämblikutihendi vahelt kõvasti õli, sooja mootoriga kohapeal käies oli natukese ajaga peopesasuurune õliloik maas.
Lahti võttes avanes selline vaatepilt:
Ma ei üllatunud enam, kuna eelmine mootor oli täpselt samasugune. Ainult kaks sisselaskekollet olid kuivad, ülejäänud kõik õlised.
Seega praegu poes müüdavad musta ämblikutihendit pole mõtet paigaldada, NEED EI KANNATA ÕLI!
Eino soovituste järgi panin nüüd külge Eesti viimase punase tihendi (kui keegi teab, kus müüakse, andke teada!). Pidavat olema rallymeeste soovitus. Näis kas see jääb pidama...
Lahti võttes avanes selline vaatepilt:
Ma ei üllatunud enam, kuna eelmine mootor oli täpselt samasugune. Ainult kaks sisselaskekollet olid kuivad, ülejäänud kõik õlised.
Seega praegu poes müüdavad musta ämblikutihendit pole mõtet paigaldada, NEED EI KANNATA ÕLI!
Eino soovituste järgi panin nüüd külge Eesti viimase punase tihendi (kui keegi teab, kus müüakse, andke teada!). Pidavat olema rallymeeste soovitus. Näis kas see jääb pidama...