30-05-2014, 09:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-05-2014, 11:30 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Diiselmootor jääb tööle kahe ka silindriga.
KSP regulaator ei reageeri. Leidke teine KSP või remontige olemasolev. Soovitan soojalt kodus mitte avada...
Suure tõenäosusega on paigast ka etteannete ühtlus: masin käib ju sisuliselt ühe silindriga.
Enne mahalammutamist laske töötava mootoriga ükshaaval lahti pihustitorusid pihustipoolsest otsast: kas kõigist neljast pritsib sarnaselt? Kui ei pritsi, siis võite "lahjematel" puhastamiseks lahti võtta KSP täppispaari peal oleva tagasilöögiklapi: selle vedru purunemisel võib ka pihustamine kaduda.
Ühe silindriga käivitumine seletab ka lahutusautomaadi närvilisust.
KSP regulaator ei reageeri. Leidke teine KSP või remontige olemasolev. Soovitan soojalt kodus mitte avada...
Suure tõenäosusega on paigast ka etteannete ühtlus: masin käib ju sisuliselt ühe silindriga.
Enne mahalammutamist laske töötava mootoriga ükshaaval lahti pihustitorusid pihustipoolsest otsast: kas kõigist neljast pritsib sarnaselt? Kui ei pritsi, siis võite "lahjematel" puhastamiseks lahti võtta KSP täppispaari peal oleva tagasilöögiklapi: selle vedru purunemisel võib ka pihustamine kaduda.
Ühe silindriga käivitumine seletab ka lahutusautomaadi närvilisust.