02-06-2014, 13:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-06-2014, 13:50 PM ja muutjaks oli Gravity.)
(02-06-2014, 11:41 AM)pen.skar Kirjutas: Tänu, aga klapi avamisel ju lõtku enam olla ei tohiks? Kaliibrit tõesti pole kuskile pista, sest nookur on üks plekist stantsitud kõverik. Kuidas, kus automaatne dekompress töötab? Kaane all midagi ebatavalist pole.
1) Keerad mootorit senikaua ringi kuni klapp avatakse ja suletakse.
2) Siis natukene edasi ja siis sätid väikse käega tuntava lõtku
3) Seejärel keerad mootorit uuesti ringi ja vaatad selle vältel kuidas lõtk on ning kas deko. rakendub ja surub klappi 2-3mm lahti.
4) Kui oled tiirud ära teinud ja veendunud,et lõtk on kenasti olemas va deko ja klapi avanemise korral võid lugeda klapi vahe seadmise õnnestunuks.
Hondadel on nookurid pehmed ja väga umbmääraselt loksuvad. Kulunud klapid ja klapipesad ning juhtpuksid teevad asja hullemaks.
-------
Deko süsteem asub nukkvõlli sees. Kui mootor pöörleb väga väikse kiirusega siis dekompersiooni nukk rakendub ja selle abil avatakse klappi veidi,et silindrist vurtsu välja lasta.Mootori käivitamisel tsentrifugaal jõuga liigub nukk minema ja töötamise ajal see ei rakendu.
Minu mäletamist mööda Hondal mõjus ainult deko ühele klapile. Osadel mootoritel mõjub mõlemale.
Igatahes käivitamine muutub kergemaks kui klapivahed korras.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed