06-06-2014, 20:29 PM
Tõmbad jah topsiku(d) tühjaks täielikult süstla vms. asjaga ja siis valad uut õli täis ja lased joosta üsna pikalt rattasilindritest.
Aga kas ei ole mõttekam vahetada see Rafi peapump mõne lääne analoogi vastu kui need tihendid tänapäevast õli ei kannata?
Ise jändasin tükk aega sapakaga. Ostsin ta juba ilma piduritetea ja vahetasin noid peapumpi vist 2x uute vastu, aga ei saanudki pidureid korralikult tööle(dot4). Siis leidsin kodustest varudest ühe kui õieti mäletan siis Mitsubishi Colti kasutatud peapumba. Panin selle külge(istus aukude järgi 1:1, aga jäi natukene nurga alla) ja sõitsin päris mitu aastat muretult enne kui maha müüsin...
Sessuhtes et kui praegu paned küll BSK vms. sisse, aga kui juhtub teepeal olema vaja õli lisada(toru läheb ntx katki, või silinder), siis ei pruugi olla lähimast tanklast või ka autopoest leida seda bsk-d.
Aga kas ei ole mõttekam vahetada see Rafi peapump mõne lääne analoogi vastu kui need tihendid tänapäevast õli ei kannata?
Ise jändasin tükk aega sapakaga. Ostsin ta juba ilma piduritetea ja vahetasin noid peapumpi vist 2x uute vastu, aga ei saanudki pidureid korralikult tööle(dot4). Siis leidsin kodustest varudest ühe kui õieti mäletan siis Mitsubishi Colti kasutatud peapumba. Panin selle külge(istus aukude järgi 1:1, aga jäi natukene nurga alla) ja sõitsin päris mitu aastat muretult enne kui maha müüsin...
Sessuhtes et kui praegu paned küll BSK vms. sisse, aga kui juhtub teepeal olema vaja õli lisada(toru läheb ntx katki, või silinder), siis ei pruugi olla lähimast tanklast või ka autopoest leida seda bsk-d.
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.