06-06-2014, 20:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2014, 20:45 PM ja muutjaks oli nustu826.)
Kui Saksas käisin, siis tagasiteel tulin(äkki Poolas) mööda sellist maanteed, kus olid ülekäigurajad. Ja selleks et autojuht märkaks jalakäijaid olid tehtud teele n.ö. bussijaama taskud, kustkohast siis autojuht peaks läbi sõitma ja oluliselt kiirust vähendama. Enne raudteed oleks selline asi küll igati tervitatav...
Ise ei peatu küll jah iga stoppmärgi all... Töölt koju on 2 sellist "POTS" märki, kus siis vähemalt 20m enne ristmikule jõudmist on ristuv tee umbes 1 km. ulatuses mõlemale poole näha(50 ala) ja teisel teel on umbes 400m näha (30 ala) ja teise käiguga sõites saab vabalt pidama kui vaja peaks olema...
AGA - Raudteeülesõidukohas ei sõida enne üle tee kui ei ole näinud foori lubavat tuld ja visuaalselt märganud et rongi ei tule. Näiteks Lelle ja enne Türit Looritsa ülesõit. Lubatud on 70kmh, ja ma sõidan üle sealt kui nähtavus ei ole piisav siis kuskil 40-ga...
Ah jaa.... Kui enne raudteeülesõitu on "POTS", siis peatun seal ALATI!!!... See et raudtee on nähtav mitmesaja meetri ulatuses ei ole minu jaoks argument et mitte peatuda...
Ise ei peatu küll jah iga stoppmärgi all... Töölt koju on 2 sellist "POTS" märki, kus siis vähemalt 20m enne ristmikule jõudmist on ristuv tee umbes 1 km. ulatuses mõlemale poole näha(50 ala) ja teisel teel on umbes 400m näha (30 ala) ja teise käiguga sõites saab vabalt pidama kui vaja peaks olema...
AGA - Raudteeülesõidukohas ei sõida enne üle tee kui ei ole näinud foori lubavat tuld ja visuaalselt märganud et rongi ei tule. Näiteks Lelle ja enne Türit Looritsa ülesõit. Lubatud on 70kmh, ja ma sõidan üle sealt kui nähtavus ei ole piisav siis kuskil 40-ga...
Ah jaa.... Kui enne raudteeülesõitu on "POTS", siis peatun seal ALATI!!!... See et raudtee on nähtav mitmesaja meetri ulatuses ei ole minu jaoks argument et mitte peatuda...
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.