08-06-2014, 11:52 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-06-2014, 11:53 AM ja muutjaks oli diesel.)
tähendab, teema oli, et mida saaks teha, et ohutu(m) oleks.
seukse teema juures nagu hästi ei passi seletada, kui kõvad mehed ollakse ja et looduslik valik imbetsillid ää koristab.
ja igati oli teemaga kooskõlas mainida, et vilkuva valgega on foor veidi parem ja tõkkepuuga veel omakorda parem.
no ja siis ju teoreetiliselt võib ka kõva mees sattuda mõne seukse furgooni rooli, kus paremale üle õla ei näe kuidagi. ja võib juhtuda, et kõva mees peab suisa kinni ja ronib kasvõi kabiinist välja vaatama-kuulama-veenduma, et rongi ei tuleks. kõik ju tore ja õige, aga näituseks need porgandid tulevad ikke kiirelt ja vaikselt ja ka kõval mehel võib ikka jama juhtuda.
või mida iganes.
kui ülesõit on parema tehnikaga varustet, siis on ka kõval mehel lihtsam ja mugavam ja parem säält üle sõita, rääkimata meist ülejäänutest, kes peaksime loodusliku valikuga kõrvaldatud saama.
sedaviisi, vabandan targutamise ja sarkasmi pärast.
seukse teema juures nagu hästi ei passi seletada, kui kõvad mehed ollakse ja et looduslik valik imbetsillid ää koristab.
ja igati oli teemaga kooskõlas mainida, et vilkuva valgega on foor veidi parem ja tõkkepuuga veel omakorda parem.
no ja siis ju teoreetiliselt võib ka kõva mees sattuda mõne seukse furgooni rooli, kus paremale üle õla ei näe kuidagi. ja võib juhtuda, et kõva mees peab suisa kinni ja ronib kasvõi kabiinist välja vaatama-kuulama-veenduma, et rongi ei tuleks. kõik ju tore ja õige, aga näituseks need porgandid tulevad ikke kiirelt ja vaikselt ja ka kõval mehel võib ikka jama juhtuda.
või mida iganes.
kui ülesõit on parema tehnikaga varustet, siis on ka kõval mehel lihtsam ja mugavam ja parem säält üle sõita, rääkimata meist ülejäänutest, kes peaksime loodusliku valikuga kõrvaldatud saama.
sedaviisi, vabandan targutamise ja sarkasmi pärast.