12-06-2014, 21:29 PM
(12-06-2014, 17:18 PM)Tehnikamees Kirjutas: Tegemisi jällegi:
Sai siis täitsa uus pump ostetud ning päris tööle ta ikkagi veel ei hakand. Mis siis ikka, keerasime pumbalt järgemööda torusid maha töötamise ajal. 1. silindri sektsioon pumbas töötas e. lahti keerates hakkas välja surema, 2. silindri sektsiooniga ka sama asi, siis järgemööda ka 3. ning seda lahti keerates ei muutunud midagi, sama lugu ka 4. silindri sektsiooniga. Töötabki kurivaim 2 silindri peal, eemalt kuulates nagu põks Niisiis 3. ja 4. pumba sektsioon ei tööta hetkel.
Nagu ksf laurimetall eelnevas postituses ütles, proovime need kaks nüüd külge panna, kuid ei pane neid silindritesse sisse ning siis näeb kas, mida ning kuidas sealt üldse tuleb. Ma ei tea mis te arvate, kuid ise nagu arvan et pihustitel on miski häda?
Vahepeal sai ka jämefiltrist solk välja lastud.
Eks jah lahenda seda kompotti kuskilt otsast ja hoia foorumit ka kursis
Sa ütlesid,et mootori töö ei muutunud kui 3. ja 4. silindri pihustitoru keerasid lahti. Kas suitsu mõttes muutus midagi?
Väga kummaline,et kaks pumpa identse veaga.
Minu arust kõige parem viis testida väga lihtsa kuid suhteliselt kindla meetodiga on:
1) Hangi 100% töötav pihusti.
2) Lükka pumbast gaasihoob maha.
3) Aja mootorit või pumpa vaikselt ringi ning sama aegselt suurenda kütuse etteannet hoovat.
4) Kui sa pead gaasihoova juba poole peale lükkama,et pihusti hakkaks pihustama siis on plunzer läbi.Pump pole enam tihe.
5) Normaalne on kui 1/4-1/6 terve hoova käigu ulatusest juba pihusti hakkab tööle.
----------
Samamoodi saad ka testida kodus kas pumba reguleering on korras.
Keerad pihustid külge ning lükkad gaasi maha. Vaikselt ajad mootorit ringi suurendad gaasi. Kui näiteks kõik pihustid ei hakka samaaegselt pihustama ning mõni tahab rohkem "gaasi" on jällegi viga teada.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed