17-06-2014, 19:58 PM
(24-02-2014, 01:57 AM)overspeed Kirjutas:(22-02-2014, 19:28 PM)b-902 Kirjutas: 1. kuidas täpselt süüdet regullida
Pöhimötteliselt nii:
http://www.hot.ee/m/motad/page25.htm
Ma ise kasutan muidugi kontroll-lampi, et täpselt teada saada, millal kontakt lahti hakkab minema, siis ei pea seal all silmi kissitama kontakti juures vaid lamp näitab kohe ära. Ja puupulga asemel mikromeeter-kella kuid see on juba pedantlusest, puupult sobib ka.
(22-02-2014, 19:28 PM)b-902 Kirjutas: 2. miks karpasse tagasi lööb?ohtlik?
nagu öeldi ... süüde liiiialt varajane vöi pole mujale lüüa. ohtlik ... üldjuhul ei ole, kuid olen näinud kui karba pölema läheb ja svamm-öhupuhasti maha pöles (imbunud bensiinist ja ölist)
(22-02-2014, 19:28 PM)b-902 Kirjutas: 3.kas võib kasutada ükskõik mis küünalt??
proovi ikka ligilähedaselt öiget küünalt kasutada (lühike keere, üks elektroodikaar, umbes nr 6 pölemiskuumus ja vöiks ju olla ilma raadiotakistuseta) ja sellist, mis kindlalt töötab (kuskilt kontrollitud vöi uus)
siin on sulle üks näide, NGK kataloogist, BP6HS:
"Suurehitusel mõõdetakse sammudega" võiks "puupulgateooriale" paralleeli tõmmata...
Planetal saab hädapärase momendi supleriga õigeks, Jupiteril pigem ikka indikaatorkellaga, kuna 2 pütti võiks süüde nii 10-ndiku-paarigi piires sünkroonis olla.
NGK nr 6 on kuumavõitu - tänase +12 suvesooja jaoks käib vast kah, aga suveks pigem nr 7.
================================
Jawa 350-634, Suzuki RGV 250 Gamma, Vespa ET-4 125, MB 280SL (R107)