18-06-2014, 08:41 AM
NŠ-32 sobib sinna hästi. Tootlikkust on kenasti ka madalamatel pööretel, ei pea mootor kapoti all möirgama. Võrdluseks - vanemal Lännenin on 4 pütane sisu mootor, kilovatte 54. Lännen on kopplaadur. Nagu Jumps-ki.Pump on labapump, NŠ-32 -hest natuke ikka suurem. Hüdroõli paak ei ole pirakas, kui ma ei eksi, siis kuskil 40 liitri kandis, olen talle vahel vahetuseks õli tarninud.
Pumba võlli otsa istutamine on mõnes mõttes hea asi - pole liigseid mootorit koormavaid ülekandeid. Teisalt - k-kästi küljes on ka teistel pumpasid, mis toimetavad - näiteks Gaz-53 korvtõstukil on kasti küljes nš-32 ja majandab mastiga mootori päris aeglastel pööretel. Nii et sul ongi kaks võimalust
.
Ütleme nii, et kui mootori võlli otsa, siis oleks nš-10 sobilikum, käigukasti otsa oleks aga nš-32 parem.
Mootorit kinni pooma hakkab see sistem siis, kui on klapid valesti reguleeritud - ülevooluklapp, mis sul on mtz jagajal olemas, on tavaliselt reguleeritud umbes 80 bar-i juurde avanema.
Pumba võlli otsa istutamine on mõnes mõttes hea asi - pole liigseid mootorit koormavaid ülekandeid. Teisalt - k-kästi küljes on ka teistel pumpasid, mis toimetavad - näiteks Gaz-53 korvtõstukil on kasti küljes nš-32 ja majandab mastiga mootori päris aeglastel pööretel. Nii et sul ongi kaks võimalust

Ütleme nii, et kui mootori võlli otsa, siis oleks nš-10 sobilikum, käigukasti otsa oleks aga nš-32 parem.
Mootorit kinni pooma hakkab see sistem siis, kui on klapid valesti reguleeritud - ülevooluklapp, mis sul on mtz jagajal olemas, on tavaliselt reguleeritud umbes 80 bar-i juurde avanema.