18-06-2014, 13:57 PM
(18-06-2014, 12:32 PM)runts Kirjutas: Üldiselt pole taha eraldi "gaasi" vaja, aga selline võimalus paha ka ei oleks.Kui koppa tõstukiks nimetada, siis tuleb kolmepunkti kinntusega kopp ja muud ei midagi
Milline tõstuk masinale tuleb?
. Kui seda riista siin ehitama hakkasin, siis tahtisn vist sellega kosmosesse lennata
- igasugu lisasid tuli aina pähe, mida aga ehitus edasi on nihkunud, seda vähemaks neid ka jääb. Näiteks ei tule mul esilaadurit sellepärast, et ma ei oska sellele igapäevaelus funktsooni välja mõelda- ei ole mul ju vaja autokasti liiva tõsta jne. Kogu elu hakkab käima siis Marta taguotsa ümber
. Saab ju sinna ülemise tõmmitsa asemele silindri panna ja tagalaaduri nii teha, sellega saab ka lund lükata ja kola tassida. Saab ju sinna ka mingi kraananoole moodi asja leiutada- üks jagajakang kipub ju hetkel üle jääma ..Põhiküsimus on aga ikkagi see, et kas Nš 32 tõmbab 1.6 ford diislil hinge kinni selle kopaga või ei tõmba ja kas on loogiline, et väiksem pump vajab sama või isegi suurema rõhu tekitamiseks vähem mootori KW- e tootlikuse arvelt ja kas seega saaks kastutada väiksema läbimõõduga silindreid kopal?
Põka ju väike ja ega sinna koppagi teab-mis suurt teha ei saa, seega ka nooleliigendid lühemad ja silndril kergem suruda ehk...
