18-06-2014, 14:53 PM
Hei-hei
On ka üks mure 82-e hüdrosüsteemiga. Nimelt, aastaid kaks-kolm tagasi sai soetatud "uus" jagaja. Tegu peaks olema vist ukraina toodanguga. Häda seisneb selles, et juba algusest saadik, ei hoia ta seadmeid üleval. Ja järjest hullemaks tundub asi minevad. Nüüd vajub esilaadur ka nii kiiresti alla, et ca. 1min. tagant pean tõstma teda. Eks õrnalt lekkeid on silindri juurest, kuid mitte midagi sellist, mille tõttu seadmed nii kiiresti alla vajuks.
Olen lugenud siin ennem, et mingeid klappe soovitadakse lihvida ?
Kas segada võiks ka see, et torustikus palju omaloomingut? Eelnev omanik on harrastanud korralikult (enda arvates) asja ümber teha. Originaaltorusid pole, kõik on isetehtud, pikemad asjad voolikute peale.
Lugupidamisega
Kris
On ka üks mure 82-e hüdrosüsteemiga. Nimelt, aastaid kaks-kolm tagasi sai soetatud "uus" jagaja. Tegu peaks olema vist ukraina toodanguga. Häda seisneb selles, et juba algusest saadik, ei hoia ta seadmeid üleval. Ja järjest hullemaks tundub asi minevad. Nüüd vajub esilaadur ka nii kiiresti alla, et ca. 1min. tagant pean tõstma teda. Eks õrnalt lekkeid on silindri juurest, kuid mitte midagi sellist, mille tõttu seadmed nii kiiresti alla vajuks.
Olen lugenud siin ennem, et mingeid klappe soovitadakse lihvida ?
Kas segada võiks ka see, et torustikus palju omaloomingut? Eelnev omanik on harrastanud korralikult (enda arvates) asja ümber teha. Originaaltorusid pole, kõik on isetehtud, pikemad asjad voolikute peale.
Lugupidamisega
Kris
Rohkem kapotti all