18-06-2014, 16:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2014, 16:22 PM ja muutjaks oli viplala.)
(18-06-2014, 15:40 PM)Tift Kirjutas:(18-06-2014, 14:26 PM)aavu Kirjutas: http://www.nortrak.bg/files/File/hanix/H15B-2.pdf
Selle on japsid teinud ja inseneeerused arvutanud. Saad oma pumbaprobleemidele ehk veidi selgust kui insenerilahendusi uurid. Surved ja õlipaagi mahud, õlikogused l/min jne. Minikopp.
See on väga hea näide. Tasuks siis nš-16 -le mõelda.
Kuna sa nii täpselt ei ehita ja ebakõlad põhjustavad kao, siis oleks mõttekas varuga pump võtta, ning 32'se peale mõelda
(18-06-2014, 15:59 PM)maitus Kirjutas:(18-06-2014, 14:26 PM)aavu Kirjutas: http://www.nortrak.bg/files/File/hanix/H15B-2.pdfTänan, aga mul on kahjuks nii vilets monitor, et kiri ei ole loetav
Selle on japsid teinud ja inseneeerused arvutanud. Saad oma pumbaprobleemidele ehk veidi selgust kui insenerilahendusi uurid. Surved ja õlipaagi mahud, õlikogused l/min jne. Minikopp. Ega sa suuremat plaani, järgmine oleks juba JUMZ
See seal pdf failina. Kusagilt annab pilti suuremaks kruttida või lae fail alla ja ava pdf'ina
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!