18-06-2014, 23:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2014, 23:04 PM ja muutjaks oli maitus.)
(18-06-2014, 20:39 PM)runts Kirjutas: Eks see Nš üks paras sodi on. Kui nendega veel metsa sai veetud, siis pumbaga aastat läbi ei saanud. Hiljem kolbpumbaga polnud mingit probleemi. Samas on mul üks Nš-10 mootorina kasutusel, teeb 4000 - 5000 p/min ja seda juba 6 aastat.Silindrite kohta ei oska veel midagi öelda, aga neid tuleb ju kopal 4 ja rippsüsteemil 2. Aga mida suuremad tulevad, eks seda kergem suruda
Siin oli kunagi juttu, et Nš-10 toimib 2800 p/min elektrimootoriga täitsa kenasti. Ma arvan, et väiksema pumbaga otse võllilt võiks katsetada küll. Lihtsalt tuleb jälgida, et nälga ei jääks ja kuuma ei saaks.
Kui suur silinder seda ripukat suruma hakkab?

Üks selline loll mõte on ka tekkinud, et paneks äkki kopale eraldi Nš 32-e jõuvõtuvõllilt ja ka eraldi õlipaagi. Jõuvõtuvõll tuleb ju gaz53-e käigukasti väljavõttest, kuhu see Nš32 tegelikult käibki kalluril ja tõstukil. Sellest väljavõttest tulevad pöörded 2x aeglasemad kui väntvõllil ja siis jääbki sinna tuhante kanti.
Mootori otsa paneks siis aga Nš10 -ne, aga tuleb välja, et see ei kannata ju pöördeid- või siiski kannatab??? Vahel suruks ju kindlasti pöörded ka 3000 ndeni kui vaja kiiremat sõitu teha- kasvõi kogematta võib see asi ka juhtuda ja ega seda aksiaalpumpa ju ka mõistliku hinnaga kusagilt ei saa.
MÕISTUS OTSAS ....!!!!!
Ehk oskab keegi mõnda pöördeid kannatavat hammaspumpa soovitada? Ega seegi arvatavastii odav ei ole, aga kindlasti tunduvalt odavam kui aksiaalpump..