22-06-2014, 18:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-06-2014, 18:51 PM ja muutjaks oli overspeed.)
Bussil ikka elu sees ja täie töö juures.
Kevadel sai kuurist välja aetud, "ämblikuvörgud" maha pühitud ning ülevaatus tehtud. Vahetada tuli 1 päevasöidutuli, mille elektroonika oli saba andnud ja tagumised rehvid.
Kasutus seekord pikemateks krossivöistlusteks, kus kohapeal tuli ööbida kuna 09:00 treeninguks ei jöuaks saarelt kohe mitte kuidagi kohale.
Üks oli Karksi's ja teine Äksi's. Tagumine "seljakott" sai bussilt eemaldatud, kuna söidutehnika ja varustus olid haagisel (haakekonksu saab kasutada vaid ilma seljakotita). Probleeme ei esinenud, toimib köik kenasti
Kevadel sai kuurist välja aetud, "ämblikuvörgud" maha pühitud ning ülevaatus tehtud. Vahetada tuli 1 päevasöidutuli, mille elektroonika oli saba andnud ja tagumised rehvid.
Kasutus seekord pikemateks krossivöistlusteks, kus kohapeal tuli ööbida kuna 09:00 treeninguks ei jöuaks saarelt kohe mitte kuidagi kohale.
Üks oli Karksi's ja teine Äksi's. Tagumine "seljakott" sai bussilt eemaldatud, kuna söidutehnika ja varustus olid haagisel (haakekonksu saab kasutada vaid ilma seljakotita). Probleeme ei esinenud, toimib köik kenasti
Arrogance diminishes wisdom !