22-06-2014, 23:30 PM
(22-06-2014, 07:22 AM)Tift Kirjutas:No ma riputan seda suuremat staffi rohkem masina servadesse- esiteks selleks, et asjadele ka ilma kasti üles tõstmata ligi pääseks, ning teiseks- sellega olen mootori ja radika vahele tekitanud päris suure tühja ruumi, kuhu peaks mahtuma nii kasti tõstemehhanism, kui ka mida iganes mootori otsast ringi on vaja ajada. Kasvõi hüdropump siis.(01-10-2013, 22:17 PM)maitus Kirjutas: Aga, Puravik, sul seal kasti all ruumi küllalt- pane siis juba väike Nš10 ka sinna mootori otsa ja tee see kast kallutav - töö palju lihtsam pärastNagu lugupeetud ksf maitus näha võib tuleb masinale igasuguseid asju külge riputada ja "ruumi kasti all" kipub väheks jääma. Samuti saaksid ka talvel lund lükata kui sahk muruniiduki vastu välja vahetada ja seda sahka oleks mugav hüdroga tõsta. Kui teha , siis juba teha
....
! Ma vaatan ja jätkuvalt imestan kuidas kogu see stuff auto kapoti alla ära mahtus
.
![[Pilt: traktor40.jpg]](http://hot.ee/livelivelive/traktor/traktor40.jpg)
Kanistri küljest kõik ebavajalik maha lõigatud. Lisaks mingi sõiduauto bensupaagi laetükk ja kõri.
![[Pilt: traktor38.jpg]](http://hot.ee/livelivelive/traktor/traktor38.jpg)
Kõik kokkukeevitatuna. Lisaks pean tegema tuulutustoru ning keevitused tinaga üle käima. Selline on vähemalt idee.
![[Pilt: traktor39.jpg]](http://hot.ee/livelivelive/traktor/traktor39.jpg)